Norton. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Norton

Ditt discordnamn: norrrrrrrrre

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2013

Varför ska just du bli staff? För att jag vill serverns bästa och att servern blir en tryggt community. Jag är Medlemskaps ansvarig just nu och jag vill gå vidare och bli ansvarig över mera områden. Jag vill serverns bästa. Sen har jag också varit staff innan på servern samt har jag har spelat på servern i snart 2 år och jag har koll på alla serverns regler.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rpn är dålig för att de enda de gör är att åka runt och frågar: Vilka är du med vilka är du med. Samt så finns de ingen social rp inom krim rpn. Sen så är alla icke medlemar på sandy sjukan och marja lisa typ och är dom där och bryter mot reglerna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi prata med varandra hjälpa varandra att dela upp olika uppgifter såsom vissa ska vara på marjalisa och kanske krim ansvariga speccar kriminella men sen så kanske behöver krim ansvariga hjälp att fixa att specca krim saker och ibland tvärt om. VI ska samarbeta som ett team.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är viktigt för oss staffs eftersom vi ska hjälpa alla medlemar och om vi lallar och håller på kommer folk att tappa lusten att spela på unive just för att vi gör de tråkigt för vi inte hjälper folk som kanske har blivit rdmad eller liknade. Om vi staff gör saker oprofessionellt när vi försöker hjälpa till så kommer allt bli dåligt för folk kommer bli arga och då blir de ej bra stämning.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer såklart ta mitt privat liv först men jag har mycket fritid och under den fritiden kommer jag att vara inne på unive och specca och ta ansvar över de områderna jag är innom. Just nu går jag i 6an och jag är väldigt ledig nu mot slutet av skolan och då kommer jag också kunna vara inne. Det är sommar lov snart också som kommer göra att jag blir aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har erfarenheter sen innan jag är Medlemskaps ansvarig just nu och har vart en gång innan och Helper en gång.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Handling

Tillbaka