Antagen Karma Bamse | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
157
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alekss

Ditt discordnamn: seedex1243

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag skulle passa in som rollen staff för att jag har tidigare varit det samt tycker jag om att ta ansvar över saker. Det är kul att vara en del av en stor Svensk Rp Server och jag skulle vilja bli det. Jag har också mycket kundskaper som staff då jag har tidigare varit det!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker allt fungerar bra inne på servern Unive! Men det finns alltid folk som inte följer reglerna inne på servern eller lallar! till och med kan man träffa på Emote abusers och Bugg Abusers! Sen tycker jag det finns lite problem inom krim rpn efter de nya reglerna som Diskret reglern och Social Rp!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kommer speca mycket samt skriva ut i /sc ifall det pågår något typ som rån, stormning , eller viktiga sinario / stora! Detta kring krim rpn kommer jag inte kunna göra mycket eftersom att jag inte kommer vara krim ans ! men ifall jag frågar kordinatern av krim rpn hoppas jag att jag kommer bli det! och då kan jag speca krim ärende och ta de!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff roll är de viktigaste som man behöver göra som staff för att kunna göra detta behöver man visa mycket respekt till alla spelare och andra i staff teamet. Man behöver också hålla andra känslor utanför och inte låta dina känslor ta över dit staff arbete.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer arbeta med min staff mycket när jag har fritid då jag har det ganska mycket de här tiderna och när jag inte gör det så är jag säkert upptagen eller gör något annat och det kommer såklart dokumenteras i Inaktivitet!

Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än 7 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp det har jag på denna server då jag var Jr.Mod för inte så länge sen typ i januari! så jag kan typ alla kommadon inom staff T.e.x

Kommandon:

/sc = snacka i staff chat
/ban = banna någon
/kick = kicka någon
/dv = ta bort bilar i en radius
/noclip = noclipa runt för att kunna speca tydligare
/togglename = se deras roller och namn
/spec = det kommer upp en meny där du ser vilket gäng de är med , jobb , och vad de heter , ifall de är lila,gröna,röda och så vidare spelare!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är redo att jobba med alla olika saker och vinklar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka