Nekad xam.gummesson | Chef-jobb ansökan [SJV][Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xam.gummesson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Max

Vad heter du på discord? Maksッ#0865

Hur gammal är du? 14 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen cirka ett år tillbaka, men fick göra ett nytt konto på forumet eftersom glömde inlogget så det är därför det står att jag gick med i somras.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag sitter på nuvarande position i ledningen det finns mycket jag vill och även kan ändra på. IRL så är jag assisterande s-HLR utbildare vilket innebär att jag jobbar med att utbilda så kallad sjukhus HLR. Detta är en utbilning som alla läkare, sjuksköterskor, kiruger och liknande tar minst 1 gång om året. Jag har även jobbat med A-HLR innan tills jag fick byta avdelning eftersom min arbetsledare byte. A-HLR är avanserad HLR och detta innebär att man använder av avserad utrustning som läkemedel special inportar som en PVK eller picline. En pickline är som en PVK fast den går direkt in till hjärtat detta används ofta vid cytostatika behandlingar denna kan även användas som adrenalin. Och vad har detta med hur jag vill uteveckla sjukvården, jo eftersom jag vet hur viktigt det är att hålla repetionsutbilningar inom HLR och läkemedel etc detta är alltid bra för att fräscha till minnet och det finns alltid ny info att lära sig som man kanske missa föra utbildningen. Jag kommer hålla något som kommer kunna kallas typ "dagens senario" där vi har en övning när vi inte har larm då vi kan öva HLR vilka läkrmedel. Jag kommer även se till att hitta mini enheter som kan vara bra för vissa anställda som vill känna sig lite speciella som typ jurudiken, presstalman etc. Eftersom jag har jobbat på tre avdelningar och utbildat inom S-HLR och A-HLR, Jag har jobbat på avdelningar som utbildare på IVA (intensivvården), onkologen (min nuvarande) och kirurgen. Jag kommer försöka att hålla ett bra samarbete med polisen som just nu kan gå lite upp och ner. Och att vi större fall så ska både sjukvården och polisen kunna säga okej du har fan rätt och inte skapa bårk höja rösten ect. Eftersom jag jobbat mer eller mindre på sjukvården hela min unive period så vet jagbhur det var förr när sjukvården var aktiv och hade bra ledning och chefer så kommer jag göra mitt bästa för att göra sjukvården som förr.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag som sagt som jag sa i förra frågan (sorry hade inte koll på frågorna riktigt ber om ursäkt) Men jag har jobbat som sjukvårdare i typ hela min tid på unive. Sen är jag även A-HLR och S-HLR assisterande utbildare och har jobbat som utbildare på IVA, Kirurgen och Onkologen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara aktiv cirka 4-6 timmar på vardagarna och sen på helger allt från 4-10 kanske beror på eftersom jag har ofta handbolls matcher på helger. Jag kommer även kunna vara aktiv på discord på mobil och i skolan på datorn. Sen kommer jag att se till min kära bitr pär att han kan ha koll på sjukvården ig när jag inte kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nopp

Har du läst våra Regler? japp

Nekad, vi hittade det vi sökte efter. Inget personligt mot dig. Du är välkommen att söka till andra chefs positioner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka