Nekad xam.gummesson | Chef-jobb ansökan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xam.gummesson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Max

Vad heter du på discord? Maksッ#0865

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen mars 2022. Så jag har spelat på unive ett bra tag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla qpark genom att jag ska se till att det kommer finnas aktiva arbetare som kommer aktivt var och spela itjänst. Jag kommer se till att det finns folk i ledning och som PA som kommer dagligen anställa folk och se till att fler anställda rullar in. Jag som chef ska hålla kolla på alla anställda och med hjälp av PA kommer vi ge ut varningar och liknande om man har gjort fel på något sätt. Jag kommer hålla utbildningar två gånger i veckan så att så många som möjligt kommer hålla sig nöjda och att inte jobbet "dör ut" och blir tråkigt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på qpark tidigare i cirka en månad jobbade jag. Som chef har tidigare erfarenhet inte utan unive utan av andra servrar jag körde på innan. Det jag har utvecklat under mina tidigare erfarenheter var att jag fick flertal nya arbetare som just nu sitter högt upp inom dem jobben.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne cirka 4 timmar vardagligen och på helger så kommer jag kunna vara inne cirka 6-7 timmar då jag aktivt kommer vara inne och anställa folk och vara ute itjänst.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag kommer fortsätta spela på unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nop

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka