- Meddelanden
- 74
- Reaction score
- 1
Vilken chefs-position ansöker du till?
Chef vanilla unicorn
Vad heter du i verkligheten? Melker
Vad är ditt användarnamn på discord? bobiblob123
Ange ditt födelsedatum: 19 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? Kan inte exakta men cirka 2 månader sen
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har arbetat på meko innan på en laglig karaktär samt arbetar nu på inquisitor.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill hjälpa till och driva mekonomen framåt samnt ta in nya mer aktiva arbetare som verkligen vill jobba. Jag vill också hjälpa till med samarbeten samnt prata med de anställda om hur de tycker de går på meko och få deras åsikt.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara väldigt aktive kommer jobba ca 2-3 timmar per dag beroende på om jag har något viktigt i gänget att göra.
Har du läst våra grundregler? Ja
Chef vanilla unicorn
Vad heter du i verkligheten? Melker
Vad är ditt användarnamn på discord? bobiblob123
Ange ditt födelsedatum: 19 September 2011
När fick du medlemskap på Unive? Kan inte exakta men cirka 2 månader sen
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har arbetat på meko innan på en laglig karaktär samt arbetar nu på inquisitor.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill hjälpa till och driva mekonomen framåt samnt ta in nya mer aktiva arbetare som verkligen vill jobba. Jag vill också hjälpa till med samarbeten samnt prata med de anställda om hur de tycker de går på meko och få deras åsikt.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara väldigt aktive kommer jobba ca 2-3 timmar per dag beroende på om jag har något viktigt i gänget att göra.
Har du läst våra grundregler? Ja
Senast ändrad: