Accepterad wyggö | Medlem ansökning | Jon

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wyggö

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368699006/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Täck

Vad är ditt discord namn? wiggsen#5042

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Felix Axelsson är en kille som har haft en bra och rolig uppväxt, med det är han en väldigt optimistisk person och alltid försöker att göra någonting bra av dåliga situationer. Felix båda föräldrar är från China Men Linus är uppväxt i Sverige då hans föräldrar såg en bättre framtid där än i China. Felix har alltid haft en brinnande passion för skolan, och då därför alltid försökt att få in bra med pengar, Hans pappa jobbade som städare i 1 år men märkte snabbt att han inte var nöjd med lönen han fick. Så tyvärr började han komma in i det kriminella livet och sälja droger då han tjänade mycket mer på det. Men han försöker att komma ut ur det livet och försörja sig på något lagligt. Han försöker just nu att börja lära känna nya vänner som inte är kriminella.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag joinade serven för skojs skull först men fastnade för det var så roligt och intressant med alla möjliga olika RP scenarion man hamnade i. Jag vill att jag och folk runt mig ska få en sån bra RP upplevelse som går. Att vara vänlig mot folk som behöver hjälp är inget problem alls för mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att jag har hört att den här servern är bra och seriös och alla mina polare säger att jag borde börja spela. Jag tror också att denna servern är en av dom bästa svenska serverna och den verkar väldigt seriös men ändå rolig att spela på.

Hur hittade du Unive? jag har haft vänner som spelade på unive och sa att det var en bra server så jag hoppade på

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta nya vänner att ha roligt med, och såklart uppfylla drömmen om att ha dem bilarna jag alltid velat ha. Att skapa roliga och unika RP scenarion man kommer ihåg.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? få jobb och leva livet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte just nu är det bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka