Accepterad Henke king | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke king

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Vad är ditt discord namn? shobre0572

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Erik olsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön livsnjutare och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Jan Erik Olsson och är 19 år gammal. Han är född och uppvuxen i Sverige och har alltid haft en ganska avslappnad inställning till livet. Han kommer från en medelklassfamilj där han haft sina ups and downs, men han har alltid haft en charmig och självsäker attityd. Jan Erik har jobbat olika småjobb men har aldrig riktigt haft en passion för något specifikt. Hans största intresse är att leva livet till fullo, att umgås med vänner, festa och njuta av nuet. Han älskar att spendera tid med sina kompisar på fritiden, hänga på de hetaste ställena och hålla sig uppdaterad på trender. Han har en väldigt avslappnad syn på pengar och har ingen större ambition att arbeta hårt för att bygga upp en karriär, snarare njuter han av livet och det han har här och nu. Jan Erik har nyligen flyttat till staden Unive för att hitta nya äventyr och upptäcka mer av vad livet har att erbjuda. Han har ingen specifik plan för framtiden men vill gärna fortsätta leva som han gör nu – fri och utan stora åtaganden. Livet handlar för honom om att vara där för sina vänner och hitta på roliga saker, oavsett om det är att köra bil, festa, eller kanske hitta på något lite mer riskfyllt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en energisk och underhållande rollspelspersonlighet. Jag gillar att skapa scenarier där alla kan ha kul, och jag tycker om att bygga långvariga och intressanta relationer med andra spelare. Jag är också bra på att hålla uppe den sociala interaktionen, vilket gör att scenarierna blir levande och realistiska. Om jag hamnar i en situation där jag spelar mot någon annan, kommer jag att göra mitt bästa för att skapa en bra upplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att vi båda skapar ett roligt och intressant scenario där vi inte bara fokuserar på att "vinna" utan på att ge varandra en bra upplevelse. Istället för att bara fly från en polisjakt utan att ge något bra RP, kan vi istället skapa ett scenario där vi båda spelar ut våra roller och får ut något bra från det, även om det inte leder till att jag "vinner". Det handlar om att ha kul och skapa minnesvärda ögonblick för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna tidigare, och det var mest för att jag inte tänkte till innan jag agerade. Jag körde för fort och hade inte riktigt respekt för staffen i en situation. Jag har lärt mig att det är viktigt att ha tålamod och respekt för både personalen och andra spelare. Om man inte respekterar reglerna eller andra, förlorar hela RP-upplevelsen sin mening. Jag förstår nu att det handlar om att bidra till en bra och rolig miljö för alla, och jag ser alltid till att vara snäll och samarbetsvillig i framtiden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, jag känner till serverns regler och tycker att sunt förnuft är en av de viktigaste reglerna. Om alla använder sunt förnuft, så undviker vi mycket onödigt drama, som till exempel RDM (Random Deathmatch) eller VDM (Vehicle Deathmatch). Det handlar om att tänka efter innan man handlar, och behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en livsnyttjare och vill alltid vara där för mina vänner. Jag gillar att ha kul och skapa roliga, spontana scenarier. Jag söker ständigt nya äventyr och är inte rädd för att ta risker för att skapa minnesvärda stunder. Jag hoppas kunna bidra till serverns gemenskap och få alla att känna sig välkomna och ha kul.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka