Accepterad APAN157 | Medlem ansökning [coosmoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Ger inte ut efternamn!

Vad är ditt discord namn? apan_on_top

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felix Junior 24 år gammal (ung man)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? han är Snäll,omtänksam,mogen,hoppfull,roligt,apig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer att heta Felix Junior 24 år gammal född 2000,01,04, När jag var 4 år gammal hålde min Pappa på med missbruk ( alcohol , droger och mycket mera) Min mamma kunde inte ta hand om mig när jag var 4 år gammal så jag måddes flytta till ett annat hem för det blev så kaos, så dem tog hand om mig, När jag var 15 år gammal så tä'ntke jag att jag skulle prova på droger och alcohol för pappan hade sagt att det var en bra ide åt mig så jag tänkte att jag skulle prova det när det hade gått 2 år till så började jag hitta encro telefoner och började hänga med kriminella personer i min ålder (17 år), När jag blev 21 år gammal ville jag förändra mitt liv att skaffa en fru och ha barn i framtiden så jag exempel började ta kontakt med sos och dem hjälpte mig att ta mediciner att lugna mig och ingen traoma senare i livet, 23 år gammal= Jag hade börjat skaffa Tinder och andra dej tappar för att hjälpa mitt mående och försöka tänka på annat som hade hänt förut i livet. 24 år gammal= När jag blev 24 år gammal så hade jag hittat en fru och ett gårdarbetes jobb och tänkte ochså fara till Unive staden i sverige så jag och min fru hade hittat ett jobb i sverige i Unive staden så vi försvann dit och skulle bo där till vi dör, Min fru jobbade som polis och det var intresset för mig jag försökte försökte gå in i studerna men slapp aldrig in för mitt mående och kondition och ork

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp,mogen, bra rp, rpear på skador, ingeting ooc, Aktivitet ,och mitt mål är att alla ska ha roligt på servern och trivas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så motparten ska ha chans å vinna och man ska inte spela bara för sin egna vinst man ska istället fokusera på att båda parterna ska ha roligt i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ingeting

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM= Att man kör över en person eller något annat utan anledning, RDM= Dödar någon eller skjuter någon utan anledning, Metagaming= Att man typ sitter i discord och så säger en kompis att man ska köra till fängelse och frita han det betyder meta gaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka