Ej Antagen Wrabbe. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wrabbe.

Aktiv Medlem
Meddelanden
488
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Ditt discordnamn: Wrabbe.

Ange ditt födelsedatum 5 April 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill bli Helper För att jag vill bidra att det blir en bra Rp Nivå På servern. Och att jag vill att alla ska känna sig välkomna och känna sig Trygga i Unive. Jag lyssnar alltid på folk vad dom tycker o tänker och vill göra Unive till det bästa. det viktiga är att man ska våga ta beslut inom staff och visa hur folk ska bete sig så att man beter sig bra. För att folk ska bete sig alltid för att inte sabotera för andra. Detta är ju sveriges bästa server. Jag ser folk dag in dag ut som bryter mot reglerna och de vill jag sätta stopp för. Jag är inne dagligen och aktiv hela tiden för att hjälpa folk och göra servern till en bra plats.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det jag tycker inte fungerar är Kriminell rp och Sociala rpn, och det jag skulle vilja göra är att försöka göra mitt bästa å få det att fungera bättre och göra allt jag kan, för att få topp kvalitet på rpn inom dessa områden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att man ska visa att man är en bra och mogen staff på unive och gör framsteg för servern så den bara utvecklas hela tiden. och man ska såklart jobba med sina kamratet i ärendet och göra så gott man kan. och agera proffessionellt i alla lägen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar proffessionellt är att man är mogen, kan ta snabba och bra besluta och visa varför MAN är staff på Unive. och kunna sammarbeta bra. Och för mig är det viktigt att man kan bete sig proffesionellt, det kommer att hjälpa dig i lägen och i framtiden i staff teamet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Såklart i första hand så kommer jag att prioritera staff arbetet i några timmar. Och när man kanske tar en paus så kan man ägna sig lite rp under tiden, och när man inte alls spelar så kommer man att plugga. men SÅKLART prioritera staff arbetet för min del.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yess, det har jag, har varit staff förut på unive så har koll på läget. VILL PÅ LÄGGA NÄR JAG VAR STAFF NYSS SÅ VILLE JAG FORTSÄTTA MEN FOR TYVÄRR BORT TILL FJÄLLS OC KUNDE EJ VA AKTIV, Hoppas du förstår. Tack!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Rp, då jag inte kanske klarar av att hålla rp möte för servern då det är super super många.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka