Accepterad Woro | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woro

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150411051/

Ditt Hex-ID: 11000010b55632b

Vad är din discord tagg? WoroOg#7700

Vem var det som bannade dig? 6Emilia<3

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom en kille började hota mig och jag sa till honom du kommer inte göra något din barbie och sa att jag skulle ringa grabbar, Och eftersom jag år inte Whitelistad så får jag inte säga sånt sa man till mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille med helikopter som hade landat framför mig o min kompis, vi båda gick fram till killen och frågade om han ville sälja den osv. Han sa nej och började säga att vi ska gå iväg från platsen men eftersom att jag och min kompis var där för så nekade vi. Och sen började han hota mig och sa gå härifrån jag sa till killen nej jag är inte rädd för dig din barbie och sa till han vänta ska ringa några grabbar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är rätt eftersom att jag kallade människan barbie och sa att jag skulle ringa några men får inte göra det på grund av att jag är inte whitelistad

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var för att jag var på ett ställe jag fick inte igentligen vara på för att personer plockade blommor osv men kunde inte göra så mycket eftersom mina vänner tog mig dit och innan jag hann o reagera blev jag bannad. en annan ban var eftersom att jag körde snabbt i staden men det var pågrund av att man hade stulit en av mina bilar. trejde bannet var inte ens pågrund av mig eftersom personer gjorde skumma ljud och staffen trodde det var jag och bannade fel person. Blev till slut unbannad av alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kanske åkt fram till honom från hela början eftersom jag inte är whitelistad och när man inte är det så borde man vara försiktig med vad man gör och säger eftersom att jag inte är whitelistad. Och inte säga ringa grabbar eller kalla någon för barbie.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte jidra med folk tillbaks som jidrar mot mig eftersom jag inte är whitelistad och personer som är det har rätt till at göra sånt men inte jag. Tycker själv att det är själv dags eftersom jag har spelat här ett tag och gillar det. Och när jag är whitelistad så blir jag inte bannad för små saker som dehär dumma misstag av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka