Nekad WolleMANN | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WolleMANN

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 29 Mars 2007

Vad heter du på discord? ERNIE DEEZ NUTZ#3472

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 40

Hur aktiv kommer du att vara? spelar typ 2 timmar per da om det inte finns viktigare saker att gö

Vad heter du? Christoffer Agardius

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom staden är ofta i fara av kriminell aktivitet och jag vill förhindra och bekämpa den. Jag vill inte att folk ska behöva vara oroliga utan jag vill att de ska känna sig säkra och trygga i staden. Jag kan även hantera stress mycket väl då jag förr har jobbat som sjukvårdare.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hålla kriminaliteten i staden nere och göra folk trygga. Det jag tycker är viktigt med polisyrket är att man ska hålla radio disciplin så dina kollegor förstår vad du säger och vet hur dom ska hantera i den situationen, du ska aldrig skrika i radion osv. Man ska vara trevlig som polis och kunna förstå andras situationer. Man ska aldrig använda sina krafter som polis och då menar jag att man inte ska ta fram vapen för att du tycker det ser coolt ut eller för det är roligt osv. Det jag tycker mer är viktigt är att man ska göra så mycket man kan för att förbättra staden, och göra staden till en bättre plats.

Vad vet du om yrket i helhet? Polisen finns för att folk ska känna sig trygga i samhället/staden. Dom finns inte för att vara elaka och ge folk böter osv. Dom finns för att upprätthålla alla lagar som vi i Sverige har. Dom är ut efter att ta fast dom som gör fel och är kriminella. En viktig sak som dom gör är att förebygga och förhindra att brott sker.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har pluggat till polis i Italien och har jobbat med människor som har det väldigt tufft.

Hur är du som person? jag är en trevlig person med mycket sympati med tanke på att jag varit igenom mycket som barn. Föräldrarna skilde sig och jag behövde flytta hit till Sverige och har nu bott här större delen av mitt liv.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka