Ange ditt födelsedatum: 14 Februari 2010
Vad heter du på discord? capo
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? jag har 662,4
Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara aktiv varje dag för att detta är min main server
Vad heter du? kenta carlsson
Hur gammal är du? 24
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag kan simma gick simma skola när jag var liten
Varför vill du bli polis? föe att jag vill hjälpa till i samhälet med unga och kriminela och få bort barnen från knark och göra ett tryckt område med kärlek till alla och alla känner sig trygga
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ha ett tryggt område med många poliser och få bort allt knark från gatorna och unga som är gängkriminela att dom ska ha ett bra samhälle med en storframtid
Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag har varit polis på några andra servrar fjällen,relia,avena
Vad betyder IGV? vet ej
Hur ska man tala i radion under ett efterföljande? man ska tala tex 91 24 har en man på grovestret som jag har stannat och bilen är efterlyst ska jag gripa manen com.
Du kommer fram till torget där det pågår en stor konflikt hur löser du det? jag börja fråga vad som har hänt och ser båda sidornas story och lugnar ner dom och gör så dom blir vänner igen och ber dom gå där ifrån om det spårar ur och blir slags mål så kommer jag sätta dom i handfängsel
Får studerande köra en polisbil? nej de får dom inte de ska åka med en polis som är utbildad som kan lära en hur m,an agerar och så vidare
Varför är det viktigt att använda väderstrecken? vet ej
Hur ska du agera om du ser en misstänkt droghandel på torget? vet ej
Berätta hur man utför HLR. du ska göra 30 bröst tryck och 2 inblåsningar
Hur ska man utföra HLR om en misstänks ha vatten i lungorna? vet ej
Berätta vad en thorax är och hur man använder den. vet ej
Berätta vad en tourniquet är och hur man använder den. vet ej
Berätta vad ett tryckförband är och hur man använder det. vet ej
Berätta hur och när man ska använda bandage. man ska binda det runt armen eller var än såret är och de ska inte sita så tight så man tappar blodet ur armen
Vad heter du på discord? capo
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? jag har 662,4
Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara aktiv varje dag för att detta är min main server
Vad heter du? kenta carlsson
Hur gammal är du? 24
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag kan simma gick simma skola när jag var liten
Varför vill du bli polis? föe att jag vill hjälpa till i samhälet med unga och kriminela och få bort barnen från knark och göra ett tryckt område med kärlek till alla och alla känner sig trygga
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ha ett tryggt område med många poliser och få bort allt knark från gatorna och unga som är gängkriminela att dom ska ha ett bra samhälle med en storframtid
Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag har varit polis på några andra servrar fjällen,relia,avena
Vad betyder IGV? vet ej
Hur ska man tala i radion under ett efterföljande? man ska tala tex 91 24 har en man på grovestret som jag har stannat och bilen är efterlyst ska jag gripa manen com.
Du kommer fram till torget där det pågår en stor konflikt hur löser du det? jag börja fråga vad som har hänt och ser båda sidornas story och lugnar ner dom och gör så dom blir vänner igen och ber dom gå där ifrån om det spårar ur och blir slags mål så kommer jag sätta dom i handfängsel
Får studerande köra en polisbil? nej de får dom inte de ska åka med en polis som är utbildad som kan lära en hur m,an agerar och så vidare
Varför är det viktigt att använda väderstrecken? vet ej
Hur ska du agera om du ser en misstänkt droghandel på torget? vet ej
Berätta hur man utför HLR. du ska göra 30 bröst tryck och 2 inblåsningar
Hur ska man utföra HLR om en misstänks ha vatten i lungorna? vet ej
Berätta vad en thorax är och hur man använder den. vet ej
Berätta vad en tourniquet är och hur man använder den. vet ej
Berätta vad ett tryckförband är och hur man använder det. vet ej
Berätta hur och när man ska använda bandage. man ska binda det runt armen eller var än såret är och de ska inte sita så tight så man tappar blodet ur armen