Accepterad Wolfz | Chef-jobb ansökan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W1LL3

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
556
Reaction score
56
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Wille Johansson

Vad heter du på discord? Wille123 #3673

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 722

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har intresse för det och jag vill bli en bra chef som tar hand om mina anställda så bra som möjligt och visa respekt och känna sig trygga med att prata med mig om det är nåt utan att vara "rädd". och jag älskar att ha bra anställda som sköter sitt jobb och sånna man kan arbeta med. jag vill göra det till en så roligt och tryggt som möjligt helst utan klagomål. Jag vill kunna ha roligt med mina anställda och ha bra kontakt med dem och ge dem komplimanger. på ett jobb så ska man kunna ha bra gruppdynamik och man ska kunna samarbeta bra Om ingen sköter sig blir det varningar tillslut sparken om man inte har respekt osv. Jag kan alltid visa mina framfötter jag är inte rädd att säga till nån som gör fel. Jag kommer försöka göra kåren aktiv med många anställda som har hög rp nivå och kan bete sig. Jag kommer ha hårda men rättvisa utbildnigar. Jag kommer vara en chef som verkligen kommer bry sig om alla jag kommer inte ha en dryg ton mot folk. Jag kommer att vara aktiv o se till att mina anställda trivs. Han vill höja radio disciplinet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där innan och jag har även varit chef för securitas så jag har bra ledarkunskaper och hur man ska bete sig som chef. Jag har varit polis inspektör och rekrytering Jag har goda kunskaper inom arbetet. eftersom jag har varit chef tidigare så vet jag exakt hur man ska bete sig. Jag va meko chef så jag kan en del om bilar osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Markus Johansson, Han har haft en ganska rörig uppväxt hans föräldrar gick på knark och alkohol. Han har alltid haft en dröm som barn att få bli polis hans dröm var att få vara pikten han tyckte dem var coola och gjorde bra insatser för sverige. När han var ca. 13 år träffade han Rikspolischefen och då blev han jätteglad, han tyckte att det var spännande när polis chefen visade när han visade hur dem jobbade. När han va ca. 15 år så fick han en moppe på sin födelsedag som han en idag har. När han va ca. 24 år sökte han sig till polisen och han tyckte det va jättekul men efter ett tag sa han upp sig eftersom han tyckte kåren var för ostabil. så då sökte han sig till securitas, där träffade han många vänner som han idag inte har nån kontakt med. när han va 25 år så blev han mekonomen chef och han tycker det är jättekul men han vill vara securitas chef för han vill göra en stor förändring på securitas.

Hur ofta kommer du vara inne? från 12-04.00 med pauser

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Kan utveckla mer men vi kan ta det på intervjun om det nu blir nån

+rep du är kung!! Du har varit en skit nice meko chef och du kmr bli en super bra Securitas chef!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka