Antagen Tr1px | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tr1px

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas

Vad heter du i verkligheten? Albin

Vad är ditt användarnamn på discord? real_tr1px

Ange ditt födelsedatum: 22 September 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2024-12-20 men har spelat är väldigt länge, så första gången var 2024-08-02

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har erfarenheter av chefs positioner på lite jobb här och där, btr chef på rekryteringen Polisen och Avd Chef för rekryteringen för polisen. Jag har ett starkt ledarskap och kommer vara en toppen chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer för Marja är, nya anställda, öka försäljningen och att få företaget att växa. Jag kommer som chef se till att jag har en bra och aktiv bitr, jag kommer se över mina anställda och ta in nya som kan visa framfötterna. Jag kommer som chef alltid vara tillgänglig för mina anställda, om dom behöver prata eller bara har frågor. Anågende försäljningen kommer så kommer vi köra rea, där vi säljer ut lagret. Där efter köper vi in nya bilar och får en bättre struktur på systemet. Jag kommer sätta upp nya regler för jobbet. Kommer också försöka skaffa ett sammarbete med Securitas där dom är där några gånger om dan och att dom ska prioritera om något händer oss, möjligtvis ett sammarbete med Aimo också. Jag som chef kommer se till att firman drivs på det bästa sättet

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja det har jag. Självklart har jag skola och kommer prioritera det först. Men minst 1h om dagen kommer man kunna nå mig, och på helger minst 2-3h om jag ska bort. Inte alltid kommer jag vara ingame under dom här tiderna, bara garanterat på helger. Men ca 70% av min tid som chef kommer spenderas IG. Så ja jag har tiden som krävs för att vara en bra chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka