Accepterad wlucas | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wlucas

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880589438/

Ditt Hex-ID: 110000136db067e

Vad är din discord tagg? wlucas#8655

Vem var det som bannade dig? vet inte då jag e bannad från dcn

Hur lång tid var din ban? tror permanetn för kan ej joina den längre

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kunde inte acseptera inbjudan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev sedan ärligt i chatt att jag har deras dumpfiler för att jag hittade dom. insåk efter att det var respektlöst och idiotiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev sedan ärligt i chatt att jag har deras dumpfiler för att jag hittade dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en feljaktig ban hadde gjort liak så förstår om jag ej blir unbannad

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare i dcn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte varit dum att skrivit det i chatten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska ljuga, skriva idiotiska saker i chatten osv för det slutar dåligt och man ångrar det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstå jag med fullaste allvar. vill säga förlåt för det jag gjorde

Gör aldrig mer om något sånt här, dumping och annat är helt oacceptabelt. Vi tillåter inte heller att man är engagerad i såna här typer av discords om man ska vara på Unive. Därför bör du lämna det och inte hålla på med sabotage. Du får dock en ny chans och jag hoppas du kommer klara det. Ser vi att du fortfarande håller på med sånt här kommer du uteslutas igen och inte komma in igen heller då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka