- Meddelanden
- 75
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad heter du på discord? angered#6641
Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2023
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar ca 16/17 - 21/22 Helger 15 - 23 eller senare. Kan ju såklart ske undantag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Cirka 3 månader, men jag har dock varit på unive med pauser sedan slutet av 2021.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej infoga bild. 20+ skulle jag tro. Jag har varit ganska problematisk förr men det har jag lämnat bakom mig helt nu. Har dessutom lärt mig av misstagen som jag har begått.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta för alla staffs, om det sker ett regelbrott t,ex looting, så har jag som servervakt ansvar att ta åtgärder på personen samt skicka in bevis. Jag tycker även att det är extremt viktigt att man använder sina permissions på ett bra och smidigt vis, så att det inte blir abuse/korruption. Dock så är det lite skillnad på en staff och en servervakt. En staff har delvis ansvar att åka runt och leta problem och sedan ge åtgärder, en servervakt däremot ska ej leta fel utan bara rycka in när man ser att det behövs. Kortfattat så ska man inte leta fel.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner mig redo att ta ansvaret då jag har rpat länge nu och vill hjälpa till och stötta servern lite extra. Sen så har det kommit mycket nya medlemmar som inte riktigt har helt koll ännu, därför tycker jag det är bra att kunna lära de så att servern utvecklas ännu mer och bli större och större. Känner att jag kan ta ansvaret och sköta detta bra och att det passar mig bra. Behöver inte vara mer än servervakt. Sen så vill jag bli servervakt för att som sagt underlätta för alla i staff-teamet med att ta åtgärder på spelare som inte följer reglerna
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse är typ samma sak i mina ögon. Det är att man använder sina förmåner på ett olämpligt sätt, t,ex att sätta på toggleid i scenario eller att reviva när man har dött i scenario. Jag tycker korruption är en av de viktigaste reglerna inom rp. Och det kommer aldrig ske från min sida. Tack för mig
Vad heter du på discord? angered#6641
Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2023
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar ca 16/17 - 21/22 Helger 15 - 23 eller senare. Kan ju såklart ske undantag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Cirka 3 månader, men jag har dock varit på unive med pauser sedan slutet av 2021.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej infoga bild. 20+ skulle jag tro. Jag har varit ganska problematisk förr men det har jag lämnat bakom mig helt nu. Har dessutom lärt mig av misstagen som jag har begått.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta för alla staffs, om det sker ett regelbrott t,ex looting, så har jag som servervakt ansvar att ta åtgärder på personen samt skicka in bevis. Jag tycker även att det är extremt viktigt att man använder sina permissions på ett bra och smidigt vis, så att det inte blir abuse/korruption. Dock så är det lite skillnad på en staff och en servervakt. En staff har delvis ansvar att åka runt och leta problem och sedan ge åtgärder, en servervakt däremot ska ej leta fel utan bara rycka in när man ser att det behövs. Kortfattat så ska man inte leta fel.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner mig redo att ta ansvaret då jag har rpat länge nu och vill hjälpa till och stötta servern lite extra. Sen så har det kommit mycket nya medlemmar som inte riktigt har helt koll ännu, därför tycker jag det är bra att kunna lära de så att servern utvecklas ännu mer och bli större och större. Känner att jag kan ta ansvaret och sköta detta bra och att det passar mig bra. Behöver inte vara mer än servervakt. Sen så vill jag bli servervakt för att som sagt underlätta för alla i staff-teamet med att ta åtgärder på spelare som inte följer reglerna
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse är typ samma sak i mina ögon. Det är att man använder sina förmåner på ett olämpligt sätt, t,ex att sätta på toggleid i scenario eller att reviva när man har dött i scenario. Jag tycker korruption är en av de viktigaste reglerna inom rp. Och det kommer aldrig ske från min sida. Tack för mig