Nekad william15 | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william15

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 14 December 2007

Vad heter du på discord? wille15#2383

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer var aktiv varje dag nu när det är sommarlov men sen när det blir skola så är jag inne varje kväll och spela.

Vad heter du? Pelle Olofsson

Hur gammal är du? 26

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det är jag

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag gillar att ha mycket att göra. Och så är det för att jag kan hantera jobbiga saker när man är i tjänst och så har jag varit polis för på en annan server och det var väldigt roligt att vara polis men nu vill jag bli det på den här serven och för att jag gillar att köra bil när det går snabbt om en bil jakt händer så är jag bra. Och för att jag har alltid varit intresserad av att bli polis. Och för att det är roligt att vara polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det är att alla kan vara säker i staden och att man ska ha det roligt på arbetstid när man jobbar man ska kunna skratta och gråta. Och att man ska vara säker där man är. Och att jag kan gaska mycket också då jag vill bli polis när jag blir vuxen och då kolla jag på en polis youtuber som är fet bra.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet ganska mycket jag har tittat på youtube nät folk är polis och då lät jag mig mycket om det. Och att man kan göra trafik stopp. Och för att jag vill bli polis när jag blir stor.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag ha varit polis på en annan server men det var tråkigt på den serven och då byte jag hitt den här är mycket bätter. Och jag har varit på en polis station och min pappa är polis. Och att jag ha radio erafernhet.

Hur är du som person? jag är en väldigt lungn när jag jobbar och så kan jag hantera jobbig lägen

Är det något vi bör veta om dig? nä tror ej det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka