Ej Antagen Limen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limen

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: ghosten7118

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker det verkar som en rolig sak, och vill testa på något annat en just bara var polis.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte att svars tiden från helper fungerar och jag som är inne till sent på kvällen hade kunnat hjälpa de som är inne då

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vara aktiva och ha koll i dc om någon sitter i väntrumm även ha koll på help ig lika mycket som på dagen som på kvällen och natten

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man håller en god ton, är tydlig, och försöker förklara på bästa sätt, det är jätteviktigt att agera professionellt då jag har erfarenheten inom polisen och kan förstå hur viktigt de är med ett bra bemötande.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Hade i början av dagen varit i skolan som vanligt sen när jag kommer hem kör jag 1/2 timmar som staff Sen gå över till polis och sedan gå tillbaka till staff på natten för att det är då min erfarenhet är att de inte är många inne och de jag vill ändra på

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat där i snart 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff irl under event som rör hockey och bilar men vill testa på hur det är att vara de i ett spel

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka