Nekad William Svensson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingu i militären

Aktiv Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
238
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? PalmaPojk#9051

Ange ditt födelsedatum 23 juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag känner att jag vill hjälpa till med att ta in nya medlemmar till servern och göra det enklare för Staffan så dem slipper göra det desutom bidra med ett extra huvud till ämnet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är bra på att ta intervjuer och kan alla regler mycket bra och jag älskar att förhöra folk och se om dem verkligen kan eller inte. Jag är även väldigt trevlig och har gott bemötande. Om jag tex hör att personen är nervös så lugnar jag ber personen och säger att det kommer gå bra. När jag läser medlemskaps ansökningar så läser jag väldigt noga och läser om dem minst 2 gånger sen så svarar jag dem om dem är godkända eller inte. Har personer några frågor om hur dem gör en ansökan så har jag öppen PM och svarar alltid inom kort. Jag kommer även ta intervjuer så ofta som möjligt (varje gång jag själv inte RPar eller när jag måste). Jag bor dock varannan vecka hos min mamma där jag inte har tillgång till dator men då har jag större tillfälligheter att ta intervjuer om jag får göra det över mobilen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid möta personer med ett glatt humör och vara trevlig man ska alltid välkomna dem och ge dem lite information och vad som kommer hända. Kommer personer med ett argt humör så försöker jag hålla lugnet och be dem lugna ner sig och ta sig samman. Om man har varit sur på något innan så tycker jag att man inte ska ta intervjuer för då kan det gå över på den andra personen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att med medlemskap så kan du höja din rp nivå genom att skaffa ett white listat jobb och utveckla genom att du träffar mer folk t.ex. om du får ett job som Falck lär du dig bemöta folk, åka på larm, och använda F6 menyn bättre.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska kunna alla regler utantill (beroende på vilken regel) dem ska även ha ett hyfsat bra mål med sin karaktär. Man ska även kunna tolerera att ma inte alltid kan vinna och att man inte alltid SKA vinna utan rp:t handlar också om att förlora.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ansvaret att ta in medlemmar och ta intervjuer och läsa ansökningar och inte bara bli det för rollens skull. Jag skulle även känna att jag har mer ansvar på mig inom mitt rp ande genom att jag sitter högre upp i ledningen och göra mindre fel och va en bra förebild för nya spelare.

Hur ser din aktivitetet ut? När jag har tillgång till dator. Vardagar: 17:00-22:00 med mat pauser. Helger: 14:00-23-00 med mat pauser. När jag inte har tillgång till dator så kan jag ta intervjuer mellan 16:00-22:00. Lov så spelar jag när jag vill.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget mer än att jag bor varannan vecka så att jag bara har tillgång till dator varannan vecka men jag kan ta intervjuer på mobilen och läsa om jag får det såklart.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka