Antagen el_champ1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

el_champ1

Helper
Helper
Meddelanden
352
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad heter du på discord? el_champ1

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli just MA då jah siktar på att bli mod på just unive men jah tänker att jah börjar som MA och sen jobbar mig upp den långa vägen. Har varit MA förut så kan hurallt fungerar och kan nog avlasta teamet rätt bra

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? När ni ser min ålder kanske ni tänker direkt att jah aldrig kommer ha en chans men om jah faktiskt får chansen att visa att jah kan ta ansvar och inte bara är nån lallare kommer ni se hur bra jah kommer prestera. Och eftersom att jah har mycket tid på fritiden kommer jah kunna läsa många ansökningar samt ta intervjuer. Jah kommer vara proffesionel i mina bedömningar och jah kommer tex inte godkänna min kompis som har skrivit en jättedålig ansökan bara för att jah känner honom. Jah tror att jah kan hjälpa till väldigt mycket inom MA-teamet och att det kommer bli lättare för alla.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jah tycker att man ska bemöta andra med respekt, nu kanske detta är lite uttjatat men jah gillar att tänka ”behandla andra som du själv vill bli behandlad” och jah kommer att vara trevlig även fast dem kanske är sura eller arga på mig av nån anledning

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Skillnaden med att vara icke medlem och medlem på just unive är väldigt stor. Eftersom man låser upp alla saker och kan utveckla sin RP både för sig själv men även för andra. Fördelarna är ju att man just kan tex skaffa mer seriösa jobb än PostNord tex. Man kan köpa lägenhet och vara helt enkelt ha roligare på servern. Så det är en rätt stor grej att vara medlem på unive men folk tänker inte på det

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jah tycker att man först o främst ska kunna reglerna. Men jah tycker också att man ska vara mogen nog för att ha medlems rollen. Eftersom att det är väldigt lalligt inne på servern så kan folk reglerna men dem lallar och skiter i dem. Jah kommer försöka att ta in så få lallare på unive som möjligt då det förstör RPn. Det är inte så mycket mer än det eftersom att man lär sig RPa mer och mer genom tiden men man ska ändå ha en någorlunda bra idé på vad man ska RPa som tex

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som MA hade ju då varit att läsa ansökningar och även ta intervjuer och baserat på min bedömning ge dem ett opartiskt svar. Det spelar ingen roll om jah giller dem eller inte, man måste kunna reglerna gör man inte det får man göra en ny ansökan och så är livet. Mitt ansvar är att vara opartisk i min bedömning och ge rimliga svar på andra folks ansökningar

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 15:00 - 21:30 Tisdag 17:00 - 22:00. Onsdag 16:00 - 22:00. Torsdag 16:00 - 22:00 Fredag 15:30 - 23:30 Lördag 10:00 - 01:00 Söndag 10:00 - 22:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? naej

Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka