Antagen tjo0mannen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjo0mannen

Medlem
Meddelanden
564
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad heter du på discord? tjo0mannen

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är mogen samt seriös jag vill serverns bästa och jag kmr vara bra på att ta hand om nya spelare till serven och vissa dem och hjälpa dem förbättras med regler och ansökan och sånt. jag är en trevlig person och kommer bemöta nya spelare med respekt och kmr vara tydlig med dem. Jag tycker oxå att de många medlemskap ans som är aktiva i forumet men dem brukar it ta intervjuer så ofta men själv skulle jag kunna ta intervjuer när de behövs och kmr vara aktiv hela tiden på forumet för att få mer spelare till server som vill RP på unive. Jag har oxå varit MA för nån månad sen och jag va de i 3 månader så jag vet hur allt funkar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ag är hjälpsam och trevlig när det kmr till intervjuer och jag vill få hitt spelare som tar de på alvar och vill seriös ha de kul och RP med en HÖG nivå.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk med respekt oevsätt vad situationen är ska de alltid vara en lugnt ton mellan varandra så man kan kommer till ett bra slut. Till exempel på untervjuer ska man vara så lugnt som möjligt samt med respekt och lära den som tar intervjuer reglerna men det ska dem redan kunna innan dem hoppar till untervjuer

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive är ett bra sak samt viktigt sak de som att är bra med den är att du har då varit test medlem innan och kunnat vissa att du kan hantera din test medlem så de gjorde så du blev medlem de viktigt oxå när de kmr till andra saker som till exempel när du ska ta jobb intervjuer samt chef intervjuer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla regler på unive samt specefika regler som till exempel reaction RP fail RP sånna regler har ej folk så koll på till exempel du är på sjukan du har en vän som har dött du går in i sjukan slänger han på en säng och springer ut där har vi reaction RP.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Kunna vara aktiv så mke som möjligt oxå på forumet där det är viktigast för att de kmr alltid in måpnga snökan via forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna vara aktiv varje dag men it på morgonen då jag har skola men annars är jag aktiv hela tiden och alltid på dagen då jag kan ta mest intervjuer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka