Accepterad William@ | Medlem ansökning [duden] [emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William@

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? skrotbilen

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan, Karlsson, 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, Snäll och Rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i en medelklass familj med sina 2 storasyskon och sin pappa. Hans pappa jobbade som en brandman och hans mamma var en förskolelärare. När Stefan var 15 år gammal hände en hemsk sak, hans pappa blev skjuten och avled, han grät och grät i flera dagar och undrade varför polisen inte kunde få tag på mördaren, då insåg han att han kan själv bli en polis när han blir vuxen och fånga den personen som dödade hans pappa. Han älskade skolan och fick väldigt bra betyg, så att komma in på de gymnasiet han ville var inget problem. Det sägs att killen som mördade Stefans pappa fortfarande är på fri fot. Drömmen om att bli polis lever såklart fortfarande kvar men drömmen att fånga mördaren är ännu större. Stefan har sagt att när han fångar killen så kommer han att säga upp sig från sitt jobb och gå i pension och sedan berätta dnena uppväxten som Stefan haft till sina barn och barnbarn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och seriös RP,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska förstöra ett scenario bara för att det inte går som man vill.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?
Ja, jag körde mor rött någon gång och jag fick böter av polisen så det ska jag inte göra om.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT, NLR och METAGAMING. COPBAIT betyder att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. NLR betyder att om man dör ska man inte minnas något från sitt tidigare liv. METAGAMING betyder att man får information från någon på till exempel, Discord eller Stream.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Utveckla gärna vad du menar med detta Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Sedan vill jag gärna att du utvecklar copbait, nlr och metagaming.

Komplettera dessa inom 24h, din ansökan nekas automatiskt efter detta!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka