Accepterad oskisz | Medlem ansökning [e34] [duden] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskisz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? 𝓸𝓼𝓴𝓲𝔃𝔃 kan också bara söka oskizz

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan göranson han ska vara född 1975-06-02.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,kretiv och regelföljande. Han är också charmig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Heter Stefan göranson. Han är 60 år gammal och han gillar att äta mat. Han har bott ganska länge i staden. Han gillar även bilar och är ganska bra på att köra bil. Hans mamma dog i en bilolycka när han var 12 år gammal och hans pappa dog 5 år senare i en brand Hans hund dog men det var när han var 8 år gammal. Hans dröm jobb är att jobba på Marja-lisas. Hans dröm är att ha jätte många fina bilar och ett fint hus. Han har också funderat på att skaffa barn med någon. När han har uppnått sitt mål så ska han bara njuta av att vara i den fina staden unive. Han kommer också vara snäll och hjälpa andra om dom behöver. och han har ganska många känslor tillexempel så har han lite damp och lite annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och vara snäll i staden. och jag kommer vara snäll mot alla mina kunder och alla andra personer. Så att dom vet att det finns dumma och snälla personer i kassan men även i staden på gatorna. Det är viktigt att vara snäll och omtänksam tycker jag. och om någon frågar om skjuts eller något annat så ska man alltid hjälpa dom och vara snäll.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om några rånar en bank eller en juvelbutik. Så ska det vara kul för han/dem som är gissla och poliserna men även dom som rånar. Man kan alltid inte vinna ibland måste man förlora i vissa scenarion. Man ska inte tro att det är en tävling.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång så råka jag köra på någon i en server absolut inte med mening och sen blev jag bannad för vdm så jag har lärt mig att kör mot lagen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? nej.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM. Innebär att man dödar eller slår folk utan någon anledning. NLR. Innebär att man minns saker som hände precis när man dog. VDM. Innebär att man använder sitt fordon som ett vapen till exempel att köra på folk. BUG abuse. Att man använder buggar för att få saker till exempel dupe. OOC=out of character. Menas med att man pratar om saker som är utanför spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag inte pratar ooc för att det förstör all RP och det är ganska tråkigt i ett scenario.

Senast ändrad:
Hej!
Vill att du utvecklar samtliga punkter.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka