Nekad William Lindqvist | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012499077/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eb7ce85

Vad är din discord tagg? L1nkan eller Wille4153

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: IMG_1908.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde mobilen när jag va död, Men de trodde jag inte va en sak trodde man fick skicka prio när man va de för jag har sett massa folk göra de och de har jag inte tänkt på!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi va i skottlossning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. antagligen va de inte en felaktig ban men jag visste inte att man inte fick skicka prio när man är död för jag har sett alla andra jag har dödat använt mobilen och skiack prio trodde inte de va en grej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare pga att jag inte va diskret med mitt vapen och de har jag blivit mycket bättre på så ja jag har lärt mig av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skickat prio när jag va död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får använda mobilen och skicka prio när man är död.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka