Accepterad William Lindqvist | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012499077/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eb7ce85

Vad är din discord tagg? wille4153

Vem var det som bannade dig? manualchecked

Bild på banmeddelande: IMG_0163.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för att dom tyckte de va brist på social rp på just klippet dom fick se men problemet är att hela senariot fanns inte på klippet och då såg de lite ut som att de va det och sen tyckte dom att jag kunde kidnappat dom för deras bil rök och de såg inte jag!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi va kanske 3 bilar på en bil mot några vi har krig med och vi hade pratat med dom och hoppat ut och riktat men dom åkte iväg sen höll de på så i kanske 5-10 min och tillslut så hoppade jag ut och sköt dom men då tyckte ni att jag skulle skjuta däck och de kan jag hålla med om lite men de är lätt att va efter klok. sen så sa ni till mig att bilen rök och de såg inte jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de va en felaktig ban eftersom dom inte har sett hela senariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för jätte längesen så kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skjuta däck ist för att skjuta på dom, ska tänka på det tills nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka