- Meddelanden
- 153
- Reaction score
- 4
Ban-referens
fivem-asfalt-ry9g — FiveM, Utgår 2026-03-19
Anledning: Ej angivet
Bannad av: Slem
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att jag jagade 2 stycken fiender sedan stannade dem och hoppade ut och benade mig när jag hoppade ut och när jag var benad så skickade jag prio så att mina gäng medlemmar kunde komma och hjälpa mig vilket jag inte ser något fel i.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Nej. Jag själv anser att denna bannen är felaktigt på grund av att jag inte ser något fel med att skicka en prio när jag är benad, liksom jag har fått ett skott i benet inte i huvudet jag är inte medvetslös man har adrenalin ser inte varför jag inte skulle kunna skicka en prio när jag ligger benad så att mina vänner kan komma och hjälpa så jag inte blir kidnappad.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja asså har väll lärt mig att det tydligen är "fel att ta upp telefonen när man är benad" så kommer inte göra om det. Det jag hade kunnat göra annorlunda hade varit att inte ta upp telefonen och skicka prios när jag var benad och bara låta dem ta mig.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans för att jag håller på att förbättra min rp och försöka göra så lite fel som möjligt har börjat tänka mycket mer på hur jag spelar och vill absolut inte vara en problem spelare nå mer.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.