Accepterad William juntti | Ban överklagan [Frazata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William juntti

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198425356689/

Ditt Hex-ID: 11000011bb8b991

Vad är din discord tagg? Juntti#3333

Vem var det som bannade dig? Den som bannade mig va flame

Hur lång tid var din ban? 2 dagar och 11 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Öhhh de va en bra fråga tror de va när jag sa gubb jävel eller något, när en person va åkte i en limsoin och krokade i allt alla bilar på parkerigen på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Va på parkerigen på piren jobbade lite, de va en kille i en limosin åkte runt parkering flera gånger åkte även in i bilar utan att stanna eller något han bara forsätte köra sen han jag springa fram till han och då sa jag "vad gör du gubb jävel" man blir ju irreterad på de han bara kör runt i typ alla bilar, plus att det är en del av min karaktär va innan de och klaga på polisen, så min karaktär va inte på det bästa humöret.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va felaktig ban till 100%, egentligen skulle han som körde limosinen få en ban för suntförnuft man åker just inte runt och kör in i alla bilar och stannar inte för orningsvakten. Rikigt dåligt av den personen som banna förstörde hela scenariot från sens jag och mina kolleger va och klaga till polisen tills vi va på piren och jobba

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte haft några tidigare bans?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte säga gubb jävel till en person som åker runt i en limosin och kör in i alla bilar på piren. Men kanske sagt till någon staff jag tycker säjlv att man hade kunnat rp sig fram i de istället för en ban tyckte de va lite onödigt har varit support på massor av servers innan så tyckte de va lite onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska säga gubb jävel till någon som kör som en idiot. att inte säga så mycket jag går efter min karaktär ni har ju godkänt den så jag vet inte rikigt där.

kontakta gärna mig på pm
mvh William juntti

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka