Nekad Assseso | Ban Överklagan [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

assesonew

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550462618/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec87a9a

Vad är din discord tagg? asseso

Vem var det som bannade dig? Kevin Cow, norrlandsjonthe

Bild på banmeddelande: image.pngIMG_2238.pngSkärmbild 2025-05-01 101118.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c loggade i scenario vid en kidnappning, Samt står även något på bannen om hotar folk, Men de va för jag blev sur på slajfen har även känt han en längre tid där han vet jag bara skämtar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av min gäng boss ( Utan anledning han började hetsa )

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså de är inte felaktigt, Men de va som såhär, Jag tänkte åka till gäng huset för att logga, Då jag skulle hämta min syrra på skolan ( irl ), Och då står de några grabbar utanför vårt gänghus som jag aldrig sett innan, så jag tänker liksom wtf, Så jag frågar vem e ni, sen säger tagga härifrån, sen kör iväg liten bit, sen jag kör tillbaka, och då står dem inne på vår tomt, Vilket visade sig va våran boss, Då säger han "Vrf haru luft" och börjar rikta mot mig, Så jag tänkte liksom, de fel att han riktar mot sina medlemmar, men tänkte inte mer på de, sen han tar mig runt halsen och skit, och börjar hetsa, och jag bara bror, asså jag har verkligen inte tid, för jag tänkte ju logga, för asså jag va redan försenad, för allt de som hände utanför huset, Så aa, Och jag kunde inte fullfölja scenariot, Jag behövde liksom dra, Därför tog jag beslutet att c logga, då jag till och med sa till han, jag har verkligen inte tid, vet de va dumt av mig och alla gör sina misstag men hoppas ni ser de från del oxå, om ni fattar vad ja menar, asså att ni måste se de från båda perspektiv, Och jag förstår jag gjorde fel, men de blev bara fel allt i hela de scenariot, Men kan lova att detta aldrig händer igen, Och dehär med att jag hotar är bara ett så kallat "skämt" och känner personen så de va inget så, Och jag va bara arg i just den stunden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång va de staff diss, Men fick unban samma dag, Dem andra minns ja nt, Jo juste, Har blivit bannad för vapen på greenzone oxå ( Råka trycka 1 på piren )

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså de är de, Typ inget, För att jag behövde som sagt hämta min syrra, Så aa, Och detta va liksom 5 minuter max innan, Så kunde inte göra så mycket, Kan inte hjälpa att min gängboss blir sur, ( Tror han vaknade på fel sida )

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte c logga ( Inte vara ingame när de är saker utanför ig som jag vet ska komma, T.ex quita 20-30 minuter innan jag ska hämta syrrishen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka