Accepterad piffen.23 | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

piffen.23

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/hpcg-gfkm

Ditt Hex-ID: 11000015a144378

Vad är din discord tagg? piffen.23

Vem var det som bannade dig? william / sweolsson

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-07 203305.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde ett fel även ett misstag för mig som var väldigt dåligt gjort. staffsens jobb är ju att hålla koll på servern rp och hjälpa folk som ber om hjälp, det var mitt fel och jag insåg inte riktigt vilka konsekvenser jag skulle få, allt gick för snabbt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare var ute och åkte bil när vi var ute vid Los Zetas började två askar bilar jaga oss så vi tänkte finta dem för det finns en gränd som går ut till en väg men de gick inte som planerat dem pittade oss så jag och min vän rpade på skador och sa aj oså men dem hoppade ut direkt och började skjuta så min vän dog och jag var kvar jag hoppade ut och sköt en i huvet så jag dog sen kom andra bilen och körde längre fram och sköt mig i magen så ja ragdolla så han tog chansen och råna. När han säger att jag ska ta upp händerna så gör jag det men från ingen stans så tar han ner vapnet då tar jag chansen att springa till ett hörn 5 meter ifrån och ställa mig där och skjuta ner han men då dog jag så de var fel av mig att göra det men det gick för fort tänkte inte på konsekvenser jag skulle kunna få för det där. förlåt mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej. Det skulle kunnat vara ett bättre scenario om han skulle skita och råna mitt i ett sceanrio eftersom poliser och allt möjligt kan komma och se och ta han så tycker det skulle se bättre ut om han bara döda mig för han skulle ändå inte kunna kidnappa mig efter som hans vän låg död och han var själv kvar så han måste ju ta sin vän man måste tänka på sunt förnuft antingen dör hans kompis eller går han + ett litet vapen. men det var ju 50 50 fear rp och jag kan förstå varför jag blir bannad men det gick lite för snabbt när jag tog mitt beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Power Gaming jag döda en person och skulle åka upp på ett berg och jag flyger och power gama, Problem spelare jag e copa och massa och person jag gjorde det framför körde över mig 50000 gånger, Sen Suntförnuft vi jaga en bil och han körde mot polis stationen dem hoppar ut och skjuter jag hoppar ut och skjuter jag blir downad och sen ställer jag mig upp och dödar ena och sen lootar andra, C Logg jag va utanför sons of anarchy och ville snacka och sen kommer en bil i fullfart och försöker köra över mig och dem börja skjuta så jag skjuter tbx och jag bara Quita sen är det ju C Logg, C Logg igen kommer inte riktigt ihåg va de va men de va c logg iaf, Power Gaming jag och en polare va jagad av 2 bilar sen så vurpa våran bil och min vän fortsätter och köra, Jag kommer inte riktigt ihåg jo jag va och åt sen skrev en gammal polare på min dator som va på för jag och min gamla polare snackade med ett par så jag gick och åt efter som han ej va hungrig så va han kvar och snackade samtidigt så skrev han massa skit i nån unive chatt skit i Philip320 bara för han vart bannad. Tror de va de men om jag kommer på nån så redigerar jag denna överklagan om jag ej fått svar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara stannat kvar eller försöka ta bilen och springa där ifrån. eller skulle jag skita i att springa till ett hörn skulle bara hålla upp händerna när han tar ner sitt vapen men tänkte bara att de var min ända chans att springa till ett hörn ber om ursäkt igen var riktigt dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket ska alltid stå kvar om dem ändå har riktat vapen mot mitt huvud men sen tar ner vapnet ska tänka på det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka