Nekad William.212 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Ditt discord namn: william.212

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller samt p ban

Vem/vilka tog beslutet? bubblegum och 320 tror ja de säger bubblegum iallafall

Varför tror du själv att beslutet togs? vet inte helt ärligt dom hade fått tips tydligen av en blacklistad spelare som är vid namn spexy men han har skrivit till philip att ja inte fuska för de stämmer inte kan fixa screen när han är inne på datorn sen sa ni att ja locka på folk men ni kan se på klippet ja kommer skicka att ja inte gör de så är de bara

Hur är beslutet felaktigt? då jag inte fuska de sjukt asså man får inte va bra på spelet längre vrf skulle ja vilja fuska när ja har lagt pengar på servern de inte lite pengar heller men ja fuska inte ja kan lova de men fick se ett 3 sek klipp tydligen från anticheat men ja har ju klipp från hela händelsen där de visar sig att ja inte har något typ av fusk som ni säger och om ja hade fuskat så hade ja blivit anticheat bannat för ja har hjälpt philip ganska så mycket med sånt så vet inte vrf ja skulle fuska när ja har inprincip visat alla fusk för philip men aja ni får ju tycka vad ni vill men jag fuskar inte så är de bara

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/9kwp8e
Där har ni beviset att ja inte lockar på någon. Jag använder mig även utav fine aim-controll och de är en setting i fivem som gör ens sens mycket lägre och gör de enklare att följa movement på skärmen. Denna setting har ja alltid spelat med och är även en väldigt behövlig setting på andra servers som jag spelat på. Har bl.a. spelat mycket 100k or die och andra servers där man just ägnar sig till att skjuta mycket och pvpa mot varandra. Jag vill inte påstå att jag är bra på att skjuta för det är inget jag vill sträva efter, men jag är en väldigt skicklig skytt. Jag har koll på saker och uppfattar saker och ting mycket snabbare än vad andra gör och det har helt enkelt med nivåskillnad att göra i ett spel. Det finns vissa som är bättre än andra och vissa som är sämre än andra helt enkelt. Just detta scenario så var vi underbemannade och valde köra till en så kallad one-way det vill säga en väg in och en väg ut. Syftet med att köra dit var just för att ha en större chans att överleva. I detta fall höll vi en dörr med dragna vapen bakom skydd, vilket gör det enkelt för oss att skjuta varenda person som rör sig nära dörren för att ta sig in. Det är in princip omöjligt att dö eftersom de gäller att det tar sig in till oss medans vi håller ingången med vapen. Har man rätt folk med sig som vet vad man håller på med så är det extremt lätt att ta sig ur en sån situation. Dels för att de finns risker och ta och brist på information infrån. Som du ser i klippet så jag har precis börjat rört mig utåt för att jag tyckte scenariot dröjde alldeles för länge. Vi stog där uppemot 30 minuter och sköt, tillslut rann de över för mig och jag pushade utåt. Där och då ser jag deras bilar åka fram och jag avlossar. Jag får ner några stycken innan jag tar min bil och drar därifrån.

vill inte att ludde tar denna då han har ett agg mot mig han sitter tar sig friheter och skriver upp sig själv på min ped som varvaren redan står på utan att fråga

där kan ni se att den blacklistade spelaren som hade tipsat om att ja hade fusk som inte stämmer detta va till philip så han skrev detta till philip

extremt felaktigt, bara för vissa inte är pitt ögda o kan träffa skotten betyder det inte att dem fuskar!!

Gör recoil verkligen att skotten går snett oavsett var man siktar verkligen?
de ju buggat med recoilen men som sagt han tog bilden efter ja hade skjutit ett skott till då drar ja musen till höger för att döda föraren

de e magic bullet kingen man ser de klart och tydligt själv så tror bubblegum att jag har de
och då undrar jag och frågar er: ser de ut som att jag har det

de e magic bullet kingen man ser de klart och tydligt själv så tror bubblegum att jag har de
och då undrar jag och frågar er: ser de ut som att jag har det
Nej de ser inte ut som fusk nej men kungen ja har inge magic bullet men grabbar ni tror ja fuskar och skit kan man inte va allmänt bra på spelet tänk också ja kör en ak som är 2 shot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka