Nekad Mjällis Gurra | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjällis Gurra

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
3
Ditt discord namn: real.mjallis

Ditt Hex-ID: steam:11000015e30e82e

Vad för typ av beslut gäller det? p ban, blacklist.

Vem/vilka tog beslutet? Toris för det var hon som bannade mig.

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tar fullt fullt ansvar för det jar orsakat servern till, jag vill gärna komma tillbaka och visa att jag kan spela utan fusk och ha hög rp nivå och allmänt ha kul på denna server för ja är såååå trött på att vara bannad på denna server för detta e den bästa servern någonsin och vill jätte gärna ha en andra chans för att bevisa att jag inte behöver fuska för att spela spelet, därmed vill jag oxå bevisa att jag inte kommer lalla och knappt bli bannad kommer jag försöka, detta tar jag på hårdaste allvar att jag har fuskat på unive och vill ha en andra chans för att jag saknar denna server super duper mycket, allt med denna servern älskar jag och önskar mig en andra chans så mycket så ni inte ens fattar.

Hur är beslutet felaktigt? att aldrig mer fuska för det är hjärndött dåligt och allmänt bara fult gjort utav mig, jag vet att jag kan bättre än att fuska för det är bara dåligt att fuska, därmed vill jag få fram att jag vill gärna ha en andra chans att bevisa att jag inte kommer fuska och inte göra nått regelbrott på 3 månader (försöka iallafall och det ska gå) och sen så vill ja oxå få tillbaka tiden som förut när man hängde me alla personer som man hängde med förr och bara ha en god tid som förut. Jag vill verkligen komma tillbaka och visa att jag har mognat till.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan skicka pm om ni vill det för de går ej att skicka här för nån anledning men jag hittar ej mitt ban id eller hex id funkar inte heller så kan ju inte överklaga längre.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka