Accepterad Wille_b | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198444462607/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cdc420f

Vad är din discord tagg? Chillo_turken

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror faktiskt allt blev ett missförstånd mellan mig och denna staff alltså Bubblegum. Vet inte om han speccade hela scenariot. Men iaf så enligt hans perspektiv så såg han att jag snodde en bil framför en polis som i sin vinkel absolut kan se dålig ut och bryta mot reglerna. Det är vad han såg i hans perspektiv vad jag tror och vad man ser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände just vid det tillfället var att jag och min vän var vid ett trafikstopp, vi stod med en annan bil på sidan. Vi hjälpte polisen med lite saker då han var ensam-patrullerande. Vi misstänkte att denna person hade snott bilen och det visade sig att han hade gjort det, så jag sa till polisen att jag tar bilen då de hoppade ur bilen och gick en bit och polisen typ sa "mmm" och då antog jag att ba kunde åka iväg som alla hade gjort. Men jag tror att detta blev ett missförstånd. Han som hade bilen innan hade inget körkort och bilen var snodd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det lutar lite mer åt att det var en felaktig ban men det var ändå ett otydligt beslut av mig. Jag tror om jag hade varit lite mer tydlig och sagt mer bestämt och visat mer att jag skulle ta bilen så hade det inte blivit ett missförstånd. Kanske så är det också ett dåligt alternativ att ta bilen osv. Det kan jag faktiskt erkänna att jag gjorde fel och det var ett dåligt beslut av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan men de flesta bansen har varit när jag var icke-medlem och många bans när jag har gjort några misstag som har resluterat i ban som har varit helt rätta beslut. Men jag tar alltid lärdom av de längre bansen och tar kritik över det jag gjorde var dåligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är bara att skita i polisen och den som blev stoppad och bara dragit iväg med min vän och rpat vidare med de jag skulle göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut! Jag har lärt mig efter min ban och det kommer inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka