Accepterad Wille_b | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198444462607/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cdc420f

Vad är din discord tagg? Chillo_turken

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: 9 dagar ban igen.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att just banna mig för att jag åkte med en väldigt låg bil på berg/strand. Och rpade inte på skador som såklart var helt mitt fel och jag gjorde ett väldigt stort misstag. Jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som händer var att jag var ute med min vän som hade en annan bil. Det som skedde var att det hade varit några personer som var väldigt arga på oss. De hade alltså en bil och jagade oss. Dum som jag var och det misstaget jag gjorde var att jag åkte ner med min väldigt låga bil på stranden vid västra motorvägen. Där med vid stranden var man tvungen att klättra över lite berg (anledningen till att jag vart bannad) Det var inte okej. Om jag ska vara ärlig så var jag lite stressad irl eftersom att jag vart jagad och jag ville ta mig därifrån så fort som möjligt. Därmed så rpade inte jag på skador borta vid den lilla kullen/berget på grund av att jag var väldigt stressad. Det var jag faktiskt och det är inget skitsnack jag skriver. Detta var såklart ett väldigt stort misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både lite felaktig och mestadels mitt fel såklart. Jag skulle säga att 10 dagar ban kanske var lite överdrivet men det är såklart staffsens val. Men annars så bröstar jag det och erkänner att det var mitt fel. Men jag vill gärna bli unbannad då jag ska jobba på galaxy imorgon. Som sagt hade jag väldigt mycket stress irl som påverkade mitt rpade ig. Glömde då helt och hållet att rpa på skador och mitt konsekvens tänk försvann helt. Men som sagt lite överdrivet kanske med 10 dagar. Men mesta dels mitt fel såklart.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut. De flesta gångerna har varit små bans för saker som inte var så märkvärdigt, och många icke-medlems bans då jag inte kunde alla regler. Jag har såklart tagit lärdom från alla mina bans, och det göra jag alltid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat gjort saker annorlunda. Det första hade kunnat varit att stanna o prata med de och ha lite mer av en social rp. Såklart skulle jag ju inte åka ner på stranden och klättra över berg med en låg bil. Väldigt dåligt alternativ och en dålig handling som jag tar stor lärdom av.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. I fortsättningen skulle jag kunna ha lite mer av en social rp när folk är sura och inte bara stressa iväg med en bil och inte ha något konsekvenstänk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka