Nekad wille762. | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille762.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Wille362

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max,Johanson,29

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Manlig,smart,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Max Johanson, 29 år, är en teknisk konsult inom dataanalys som bor i Stockholm. Uppvuxen i Malmö som äldsta barnet i en trebarnsfamilj, utvecklade han tidigt en stark arbetsmoral och nyfikenhet för teknik. Efter att ha studerat datavetenskap vid Lunds universitet byggde han en framgångsrik karriär, bland annat genom att sälja en app för småföretagare som han utvecklade med en vän. Max är utåtriktad och empatisk, med en stark tro på att teknologi kan skapa en bättre framtid. Han engagerar sig ideellt för att lära ungdomar programmering och drömmer om att starta ett företag inom hållbar teknik, där han vill kombinera innovation och miljöhänsyn. Privat älskar han att resa och utforska olika kulturer, med planer på att besöka Asien och Sydamerika. Han ser även fram emot att slå sig till ro och bygga en nära gemenskap, kanske med en egen familj. Trots sina ambitioner håller han fötterna på jorden och inspireras av möjligheten att bidra till både tekniska framsteg och social förändring. Max drivs av en obotlig optimism och viljan att göra skillnad, både i sitt yrkesliv och för samhället i stort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa en trovärdig och intressant karaktär med en genomtänkt bakgrund och tydliga mål. Jag anpassar mig till serverns tema och regler för att hålla spelet realistiskt och rättvist. Genom att ta initiativ till händelser och interaktioner, som att driva en butik, vara polis eller skapa konflikter, kan jag göra spelet mer engagerande för andra. Jag ser också till att spela för andras skull, så att varje möte blir minnesvärt och roligt. Om det saknas specifika roller på servern, kan jag fylla en av dem för att bidra till en mer balanserad spelupplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att fokusera på att skapa en bra och trovärdig berättelse, där både du och din motspelare får något ut av scenariot. Det handlar om att låta andra lyckas eller påverka händelser, även om det betyder att din karaktär förlorar eller hamnar i en svår situation. Genom att ge utrymme för andras framgång bidrar du till ett mer engagerande och dynamiskt rollspel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej faktiskt inte!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Metagaming: Använd inte information din karaktär inte känner till. 2. Powergaming: Gör inga orealistiska eller orimliga handlingar. 3. RDM: Döda inte andra utan en trovärdig RP-anledning. 4. VDM: Använd inte fordon för att skada utan RP-syfte. 5. Fail RP: Spela alltid trovärdigt och enligt karaktärens bakgrund.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag heter ej samma på forumet som jag heter på Unive dc!

Nekad
Anledning:
Nytt discord konto. Gå in och rpa så gör vi en ny granskning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka