Nekad zizo | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zizo

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zizo

Vad är ditt discord namn? shadow

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: edi edison 25år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ättvis, lugn, beslutsam Ansvarsfull, lojal, empatisk Fokuserad, pålitlig, professionell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Min karaktär, edi edison, växte upp i en liten stad där han alltid värnade om rättvisa och trygghet. Efter att ha avslutat Polishögskolan har han arbetat flera år inom polisen och har erfarenhet av både utredningar och fältarbete. Han är van vid att hantera stressiga situationer och värdesätter samarbete med både kollegor och invånare. Framtidsplaner: Erik vill fortsätta utvecklas inom poliskåren och strävar efter att bli en del av stadens elitstyrka. Han vill bidra till att göra staden säkrare genom att jobba nära samhället och förebygga brott. På sikt hoppas han kunna bli en mentor för yngre kollegor och bygga starka relationer med invånarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst, trovärdigt och engagerat rollspel där jag alltid strävar efter att hålla hög kvalitet och följa serverns regler och policys noggrant. Min karaktär är professionell och arbetar aktivt för att skapa realistiska och spännande situationer som både utmanar och engagerar andra spelare. Jag lägger stor vikt vid samarbete och kommunikation med mina kollegor samt med civila, för att skapa en dynamisk och levande spelmiljö.

Jag är noggrann med att upprätthålla polisens värderingar och principer, såsom rättvisa, respekt och integritet, och jag försöker alltid att agera som en god förebild inom RP. Jag tycker också att det är viktigt att vara hjälpsam och välkomnande, särskilt mot nya spelare, för att bidra till att alla ska känna sig inkluderade och kunna utvecklas i sin roll.

Utöver att utföra mina arbetsuppgifter som polis vill jag också bidra till serverns gemenskap genom att delta aktivt i event och samarbeta med andra grupper och spelare för att skapa roliga och minnesvärda RP-upplevelser. Jag är flexibel och villig att anpassa mitt spelande efter situationer för att hela tiden bidra till en positiv och engagerande spelmiljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man som spelare inte bara försöker vinna eller få sin egen karaktär att lyckas, utan också aktivt bidrar till att göra motståndaren trovärdig och ge dem en chans att lyckas. Det handlar om att skapa ett balanserat och roligt rollspel där båda sidor får möjligheten att agera, reagera och utvecklas under spelets gång.

Genom att spela för motpartens vinst visar man på god sportsmannaanda och bidrar till ett mer dynamiskt och intressant RP, där konflikter och situationer inte känns förutsägbara eller ensidiga. Det gör att scenariot blir mer engagerande och realistiskt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Här är ett exempel på hur du kan svara på den frågan ärligt men också visa att du har lärt dig av dina misstag: Ja, jag har vid något tillfälle gjort ett misstag där jag oavsiktligt bröt mot en regel, exempelvis genom att agera utanför polisens befogenheter i ett scenario. Det ledde till att jag fick en påminnelse från admins och blev tillsagd att följa serverns regler noggrannare. Jag tog det på allvar och reflekterade över vad jag kunde göra bättre. Sedan dess har jag blivit mycket mer noggrann med att läsa och följa reglerna, och jag försöker alltid hålla en hög nivå av professionalism i mitt rollspel. Jag har lärt mig att reglerna finns för att skapa en rättvis och rolig spelupplevelse för alla, och jag vill bidra till en positiv och respektfull miljö på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet Du får inte använda information från utanför spelet (t.ex. Discord eller annan kommunikation) för att påverka ditt spel eller beslut IC (in character). Powergaming är förbjudet Du får inte tvinga andra spelare att göra något utan deras samtycke eller agera på ett orimligt övermäktigt sätt. No random deathmatch (RDM) Du får inte döda andra spelare utan IC-anledning eller rollspel som motiverar handlingen. No random arrest (RA) Du får inte arrestera eller stoppa spelare utan giltig anledning och korrekt rollspel. RP-kvalitet och respekt Alla ska respektera varandra både IC och OOC (out of character) och bidra till en seriös och trovärdig rollspelsmiljö. Följ polisens rutiner Som polis förväntas du följa protokoll, använda radio korrekt och agera enligt polisens värderingar och lagar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och ansvarstagande spelare som alltid strävar efter att bidra till en positiv och seriös rollspelsmiljö. Jag är van vid att samarbeta med andra och tar gärna på mig ledarroller när det behövs. Jag är flexibel och anpassar mitt spelande för att skapa så bra RP som möjligt för alla inblandade. Utanför spelet är jag också intresserad av polisarbete och samhällsfrågor, vilket hjälper mig att göra min karaktär mer trovärdig och realistisk. Jag är öppen för feedback och lär mig gärna för att hela tiden bli bättre på mitt rollspel. Jag ser fram emot möjligheten att få bidra till serverns polisgrupp och vara en del av gemenskapen.

Nekad ansökan
Anledning: Försöker snabba på ärenden genom att be medlemskaps ansvariga läsa ens ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka