Nekad Bosse_85555555frl | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosse_85555555frl

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vill helst inte säga.

Vad är ditt discord namn? Frankoo

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amir albadrawi 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kan anpassa sig till olika situationer och interaktioner. Alltid intresserad av att lära sig mer om andra och världen runt omkring. Står alltid vid sina vänner och är trogen sitt team eller sina allianser.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Uppvuxen i Göteborgs förorter med en kriminell pappa och en kämpande mamma. Hamnade tidigt i fel kretsar men lämnade livet efter ett misslyckat rån. Flyttade till en ny stad för att börja om. Vill starta ett eget företag, helst inom bilar eller säkerhet. Försöker hålla sig på rätt sida av lagen, men gamla kontakter och frestelser gör det svårt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och genomtänkt rollspel där jag alltid respekterar regler och andra spelare. Jag är engagerad, kreativ och gillar att skapa scenarion som andra kan reagera på – både som civil, företagare eller i mer gråzon-rollspel. Jag hjälper gärna nya spelare och ser till att Rp n känns levande och trovärdig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker vinna själv, utan istället fokuserar på att skapa bra och realistiskt RP även om ens egen karaktär förlorar, blir gripen eller lurad. Det gör spelet roligare och mer trovärdigt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot regler en gång tidigare när jag råkade använda OOC-information IC. Det var inget medvetet, men jag förstod i efterhand att det påverkade RPt negativt. Jag fick en varning och lärde mig att alltid skilja på IC och OOC för att hålla RPt rent och rättvist.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inget RDM Du får inte döda andra utan tydlig RP-anledning. Inget VDM Använd inte fordon som vapen utan RP-bakgrund. Ingen metagaming Använd inte info från t.ex. Discord i spelet. Ingen powergaming – Gör inte omöjliga saker eller tvinga andra i RP. Respektera OOC/IC – Håll isär rollspel och verklighet. Följ FearRP – Agera som om din karaktär vill överleva på riktigt. Spela ut scenarion Logga inte ut eller bryt inte RP mitt i en situation. Respektera admins Följ admininstruktioner och var samarbetsvillig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en målmedveten och strategisk spelare som gillar att bygga upp lagliga verksamheter och skapa affärsdriven RP. Jag fokuserar på att utveckla karaktärer med realistiska mål och samarbetar gärna med andra för att driva serverns ekonomi och samhälle framåt. Jag är respektfull, aktiv och bidrar till en levande RPmiljö.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka