Accepterad wille.sandsten | Medlem ansökning (N1sse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille.sandsten

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille sandsten

Vad är ditt discord namn? Börje#5981

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Mitt namn är erik larsson och jag är uppvuxen en bra bit ifrån unive staden. Som liten var jag en ung och snäll grabb som älskade att spela fotboll. När jag fyllde 11 så gick mina föräldrar isär och jag började arbeta med att stå i en kiosk. När jag hade fyllt 16 så hade jag redan känat ihop mina första 100k. På detta sätt fick de mig att driva mig från skolan och dirrekt ut i arbetsvärlden. Året var nu 2002 och jag hoppade ut 1 an ur gymnasiet och började jobba på heltid. Vid detta stadiet jobbade jag runt 12h per dyng och när jag fyllt 18 så hade jag 500k på kontot. Jag började investera och lärde andra att investera och genom detta sa upp mig från mitt andra jobb och började leva livet. Jag började bruka narkotika och drick alkohol, detta slutade med att jag hamnade i stora skulder och nu flyttat till en ny stad vid namn unive. (förhopningsvis)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kommer bidra med den lagliga delen som jag också anser att servrar behöver. Jag vill även starta på nytt och jobba mig upp till en chef roll och att de leder till att jag äger hela företaget. Jag vill även bidra med att börja intressera folk i lagliga yrken och det kommer i sin tur leda till att jag bedriver fram serverns rp och höjer rp niuvån. Det vill säga att jag minskar lallandet. Och jag kommer även använda mig utav /report då jag anser att folk som ej sköter sitt rp ande bör få en tillsägelse eller ett straff!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta menas med att man inte ska spela för makt och pengar utan att man spelar för scenariots skulle. det vill säga att man inte 'bryr sig' om man vinner eller förlorar scenariot. Alltså att man försöker ha ett så seriöst men också långdraget scenario utav ens rollspel!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att mina kompisar har och även spelar på unive sedan länge och jag hoppas på att jag ska kunna börja rpa med dom då dom har börjat rp'a på nytt och ska börja spela mycket. Jag tycker även att det verkar som en bra server för mig som vill utöka mitt rollspel! MVH Wille!

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka