Nekad Tushi | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tushi

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? waloxx_

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Einar Johansson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Opålitlig, Självisk och våldsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär en en man vid namn Einar Johansson. Han föddes i ett område med dålig ekonomi. Hans föräldrar hade det svårt att hålla en bra och hälsosam ekonomi, dom hade stora problem med droger mm. De bestämde sig att skaffa en unge för att se om den kunde göra dom glada och fixa ihop familjens ekonomi, den ungen var då jag. Jag föddes och kom till världen. I början så gick det okej att ta hand om mig, men under tiderna jag började växa upp så behövdes mer resurser för att ta hand om mig, och dom hade fortfarande inte fixat ekonomin. Dom började ta kontakt med maffian för att sälja droger. När jag var 15 år så gick min pappa bort i en drogförsäljning, och min mamma mådde riktigt dåligt och försökte överdosa sig själv flera gånger, jag började inse hur jävla tufft mitt liv var. 1 år senare så var det fortfarande lika dåligt och jag började med olagliga saker för att försöka sörja min mamma, min familj. Jag gick fram till män med väskor och pratade med dom, ingen ville ha med mig o göra för jag var för liten. Så jag började satsa på att stjäla cyklar och andra saker som smycken etc. Jag började tjäna ihop pengar och ekonomin i min familj började fixa sig lite i taget, jag började även röka, men inte droger. Men detta varade inte så länge då fler o fler började känna igen mig, inklusive polisen. Polisen var till o med hemma hos oss för att jag var misstänkt, men inget hände. Jag har nu fyllt hela 24 år. Det var alldeles för farligt för mig att bo hemma så jag var tvungen att flytta Vart flyttade jag Jo till Unive! Här kommer jag försöka skapa en framtid och förhoppningsvis kunna ta hit min mamma så hon får någonstans att bo.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra och hög och social RP och inte köra för att köra för makt och pengar utan att få så bra rp och scenarion som möjligt oavsett om jag vinner scenariot eller inte. Jag kommer att vara med och skapa väldigt bra, seriösa och roliga scenarion som är välplanerade och som kommer att vara roliga för båda parterna i scenariot , Jag kommer att bygga upp ett större socialt umgänge med så många som möjligt i servern för att ha en så stor gemenskap som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att oavsett om man vunnit eller förlorat scenariot så ska man ha gjort sitt bästa med att få hög rp och ett bra scenario. Och att man tyckte om att göra och vara med i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ibland har man ju råkar vdmat eller något men då får man ju ett straff som man lär sig av. Att inte göra det:)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Finns massvis med regler om både communityn och scenarion. Där finns fear rp där man får se det som det verkliga livet saker som har hänt eller vilken/vilka personer som var inblandadet, man vänder inte ryggen och springer från ett vapen. NFL innebär att du inte minns någon som hänt och kan därför inte springa och berätta om. Man ska ha respekt för andra medlemmar och undvika personangrepp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.
Anledning: Huvud mod på annan server

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka