Accepterad Skepparn | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skepparn

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? skepparn5469

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Franklin Clinton, 33 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, hjälpsam, rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Franklin Clinton som är 23 år gammal. Han växte upp nära sin bror Abdi. Men när deras pappa gick bort i cancer började de glida ifrån varandra. Franklin gick i skolan och valde att gå teknik på gymnasiet, men efter skolan tabbade han kontakten med Abdi. Efter Franklin har testat olika jobb som exempel elektriker, som han inte trivdes med, började Franklin spendera mer tid på datorn. Genom ett spel upptäckte han att Abdi ägde en app. Efter mycket letande lyckas han få tag i honom. Nu har Franklin flyttat till staden unive där han vill bygga upp sitt liv igen, skaffa ett job och skapa nya möjligheter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt första mål är att jag ska skaffa ett jobb, Jag vet inte om jag kommer vilja bli krim igen för att jag hade velat testa på det lagliga livet och kanske försöka börja jobba som polis. Jag hade velat bli en lite högre polis för att det känns mycket roligare Fast sen hade det också vart roligt och jobba som kanske meko fast först vill jag bli polis för att jag har aldrig vart det innan fast jag hade vart det innan för jag vart godkänd när jag ansökte som polis men jag glömde ta den muntliga intervjun.

Ifall jag blir polis kommer jag kunna bidra till nya roliga scenarion och ifall jag provar nya jobb kommer jag kunna skapa roliga interaktioner med andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär med att man ska rpa på ett speciellt sätt så att de andra partner också kan vinna ett scenario. För att det blir inte jätteroligt om det är samma personer som vinner scenariot hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har jag. Till exempel så har jag blivit bannad för powergaming. Jag blev jagad av polisen och så krocka jag och flippa med bilen och fortsatte köra vidare utan att rpa på skador.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming och suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Började spela på servern 2021 och varit medlem flertals gånger.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka