Accepterad willboww | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368883454/

Ditt Hex-ID: steam:1100001185b02fe

Vad är din discord tagg? willbow0017

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 194452.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad samt fick två krimvarningar för att jag bröt mot flera viktiga regler. Jag rpade inte tillräckligt på skador efter en stor krasch i hög hastighet, och jag sköt mot poliser utan att det var sista utvägen. Jag förstår att det inte räckte med att bara skriva några /me efter kraschen, kraschen var så allvarlig att jag borde ha varit medvetslös. Jag förstår nu att mitt rollspel var alldeles för lite av vad som krävdes.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev jagade av två polisbilar på motorvägen och blev pittade i ungefär 280 km/h. Bossen flög ut ur bilen, jag satt kvar och rollspelade skador men inte på en bra nivå. Efter det började de andra i bilen skjuta mot polisen, och jag följde med och började skjuta jag också. Jag borde ha vänt mig om och sprungit därifrån. Det var inte sista utvägen att skjuta, och det var ett stort misstag av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag vill vara ärlig och säga att jag förstår varför jag blev bannad. Jag rollspelade inte tillräckligt, jag tog till vapen i en situation där det fanns andra alternativ, och jag tänkte inte på hur scenariot kunde utvecklats på ett bättre sätt. Jag håller med om att jag förtjänade en ban, men tycker att den kanske var lite för hård med tanke på att jag inte sköt först. Men det fixar inte mitt beteende. Jag accepterar beslutet och vill bara visa att jag har lärt mig av detta. Detta kommer inte att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har fått kortare bans för lite olika småsaker men jag har lärt mig av mina misstag och har blivit mycket bättre på att följa reglerna sen dess.
min första ban jag fick var för att jag inte rpade på bilkrasch. Jag körde hem med en vän och vi körde över de små broarna vid trygghansa ungefär o då körde jag först in i en soptunna och sen så kraschade jag mer. Jag tappade fokus och rollspelade inte. Nu var jag väldigt ny på servern när detta hände.
Min andra ban var att jag gjorde emoten e mafia framför en polis och det var lite lalligt.
min tredje ban fick jag för emote abuse. Jag lärde mig att det inte är värt det, även om det går snabbare att göra något. Det är inte heller rättvist mot andra spelare.
pban. Det var meta gaming där vi skulle göra en ansökan i dc o då snacka vi igenom planen o sen skrev vi i DC ska vi göra de nu eller sen under scenariot.
Efter dessa händelser har jag blivit mer noggrann med reglerna och är nu mer fokuserad på att spela på en hög rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha rollspelat skador på ett mycket mer realistiskt sätt. Vid skottlossningen borde jag inte ha dragit vapen alls, det fanns en chans att fly, och jag valde fel väg. Det hade varit bättre för alla, även polisen, om vi hade skapat ett riktigt fritagningsscenario vid ett senare tillfälle i stället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut. Jag har verkligen förstått att man inte ska dra vapen om det inte är absolut sista utvägen. Jag har också lärt mig att man måste leva sig in i situationerna som om det vore verkligheten t.ex vid en krasch i 280 km/h är man knappast på benen direkt efter. Jag ska alltid ha det tänket med mig framöver. Jag accepterar att jag gjorde fel. Jag vill inte ursäkta något jag gjort, utan bara visa att jag verkligen har förstått mina misstag. Jag ber om en ny chans att visa att jag kan spela på ett seriöst och respektfullt sätt. Det här kommer inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja,

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka