Nekad willboww | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368883454/

Ditt Hex-ID: steam:1100001185b02fe

Vad är din discord tagg? willbow0017

Vem var det som bannade dig? krato @3lvis @9Jonte @Toris samt flera som var med i beslutet.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-05 202526.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att någon moddare som jag ej vet vem det är eller hur han spawna in pengar i bil bil spawnade in 2 mil svarta kontanter i min bil som jag ej rapporterade och trodde att jag hade fått dem av ngt annat, jag var ej helt säker på att det var pengar som kom ifrån vad jag trodde då banti så ist borde jag kontaktat stafffs och dubbelkollat. Jag hade privatinköp samt flera saker ig som import osv som jag ej vill tappa heller. Jag vill be om en ny chans..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kollade igenom mina stashbilar och hittade 2 mil svarta kontanter i en av mina bilar.Jag andvände dem för att köpa unive bilen och tänkte att det måste varit ifrån när jag och banti sålde droger men jag var ej helt säker. Några dagar senare får jag ban och då fattar jag att det var ifrån en moddare när krato berättar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban eftersom att jag inte dubbelkollade vart pengarna kom ifrån. Jag bara antog att det var ifrån när jag och banti sålde droger. ist borde jag kontaktat staffs som kunde kolla upp det eftersom att jag var osäker

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde kontaktat staff omedelbart när jag såg pengarna och inte anta att de är från ngn annan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. jag skriver en ny ban överklagan för att försöka få ner priset lite från 1990kr. Jag vet liksom folk som fuskat och fått komma tillbaka på servern för 1500 kr och jag som tog pengar som jag inte ens visste var ifrån en moddare ska behöva betala mer än dem? jag önskar att jag skulle kunna få en ny chans på servern. Om detta skulle hänt nu så skulle jag först gjort en help. om inte det hjälpte skulle jag hoppat support samt skriva i pms. Sist skulle jag skapat en ticket så att jag skulle kunna vara helt säker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa, jag önskar verkligen om en ny chans. jag fick ju ett erbjudande på 1990 kr men iaf kan man väl sänka det priset lite?

Senast ändrad:
Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
Jag kan betala 1200kr om ni går med på det.

Men känns lite konstigt eftersom att fuskare fått pruta ner till 1500kr det är därför liksom
Och jag har inte fuskat o förstört servern på det sättet utan jag gjorde en sak omedvetet som var fel. Har liksom privatinköp och flertal saker och har liksom redan lagt mycket pengar på servern

ingen får pruta ner,
Men då har jag en annan fråga iaf. Vad får jag tillbaks om jag betalar detta? Är det min Krim o privatinköp samt allt jag hade eller blir jag bara av med själva bannen och behöver köpa Krim igen osv?

Det tror jag inte tyvärr. Detta får du kolla upp efter du är unbannad med 320 eller donation eller något sådant

Det tror jag inte tyvärr. Detta får du kolla upp efter du är unbannad med 320 eller donation eller något sådant
Bubbelgum, skulle man kunna få en ny chans på unive eller? Känns lite tråkigt att Blex30 får en extra chans men ej jag när vi gjort samma regelbrott. Skillnaden va dock att han fick vapen ig o jag hittade pengar i min bil. 320 jag önskar verkligen om en till chans. @philip320 @BubbleGum @Toris

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka