Nekad willboww | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willboww

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368883454/

Ditt Hex-ID: steam:1100001185b02fe

Vad är din discord tagg? willbow0017

Vem var det som bannade dig? krato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-05 202526.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att dem tror att jag medvetet tagit emot pengar ifrån en moddare som gett det till mig. Jag fattar att ni bannar mig när ni tror att jag själv medvetet tagit emot dem från en moddare men i detta fall så var det ej så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade sålt droger med banti kl 04:50 i torsdags. Sen så ett par dagar senare hittar jag 2 mil svarta kontanter i en av mina stashbilar. så jag antar att det var ifrån när vi sålt droger eftersom att jag ej kunde föreställa mig ngt annat. Så jag andvände dem pengarna till att köpa unive bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att jag hade ingen aning om att pengarna var ifrån en moddare. Jag brukar inte ens ta ut den bilen ofta utan bara när min andra e full och jag har ej träffat ngn ig som lagt in dem utan jag antog att det var ifrån när vi sålde droger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde frågat banti direkt om det var han som la in pengarna i min bil den natten. och om han sa nej så skulle jag kontaktat staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid vara extra säker före det osäkra genom att dubbelkolla med staffs t.ex

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka