Accepterad wilko | Medlem ansökning [e34] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilko

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilko

Vad är ditt discord namn? knoxxxxen

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: örjan andersson 26år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,rolig,cp

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter örjan andersson och har haft en väldigt svårt uppväxt. med missbruk och våld inom nära relation. han har valt att gå väldigt fel vägar i livet, men nu när han blivit äldre har han insett att han inte kan hålla på så som han höll på, det skadar både han själv och hans vänner och familj. han har ett väldigt stort intresse för fordon så han hade gärna velat jobba med något som har med fordon att göra. kan va mekaniker eller pimpning eller sälja bilar. har valt att lämna allt gammalt bakom sig och satsa fullt ut på det vanliga livet nu. han är 26 år och väldigt omtänksam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå och roliga scenarion och även göra rp mycket roligare för alla andra. och kommer vara aktiv ganska ofta. utvecklat

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna i alla scenario. du ska alltså inte bara sträva efter att vinna varje scenario utan faktiskt se till att det blir kul för alla som deltar i det, de ska inte spela någon roll ifall man själv förlorar scenariot. utvecklat

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? en gång när jag var ny till spelet och då blev jag bannad för vdm. och lärde mig att läsa reglerna innan man spelar spelet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm står för att man använder ett fordon som ett vapen och rdm betyder att man dödar nån utan anledning. kommer jag vidare till interljuv så kan jag säga alla regler.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Hej!
Utveckla
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Hej!
Utveckla
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
hej nu har jag utvecklat

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka