Accepterad OnlyLurking | Medlem ansökning [e34] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OnlyLurking

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? joni

Vad är ditt discord namn? onlylurking2000

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per - Albin sneöga född 2000 - 06 -19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, osmart och arbetsvillig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär per-albin är en social kille med mycket fuffels bakom öronen (dvs han är kanske inte riktigt som alla andra) per-albin har bot i en annan stad länge och precis flyttat till denna stad. han har varit här i cirka 1 dag och fått bra konakter bland andra mäniskor. och även träffat på sin storebror och hans brors vänner, som har bot här i en vecka nästan. så nu känner per-albin att han vill ansöka om medborgarskap. så vem är per-albin? jo! per-albin dras jämt mot den undrevärden mot det kriminella. efter att hållt på med droger amfetamin och sniffat de mesta som går att sniffa. så har det satt sina spår, han kommer från en fattig familj där pengar och boende var näst intill noll. att få bo 4st på 10kvadratsmeters koja som liten var inte det per-albin hade önskat sig i sin uppväxt. per-albin har en en bror som heter sven-jörgen. han har varit per-albins bästa vän, vapendragare, livsguide och en sann bror genom hela livet. per-albin hade inte kunna klara sig utan sven-jörgen. hans bror har fått per-albin att sköta sig ett litet tag från de kriminella handlingarna. men både per-albin och sven-jörgen saknar en familj, saknar någon som bry sig om dom, någon som förstår dom. så förfrågan har kommit. om per-albin och hans bror vill gå med i ett broderskap (mc-klubb) där någon äntligen kan förstå och bry sig om båda bröderna. per-albin är ingen supersmart kille. men han är sån kille som behövs och en sån kille som jämt ställer upp och finns och backar dom han tycker om. per-albin är rätt lättlurad av sig och kan med så sätt jobba ungefär hela tiden som ingen annan skulle kunna orka. så länge man man lockar med lite droger så gör han allt för det. per-albin gör allt för tjäna in pengar men det kanske inte alltid det går bra. nästan tvärt om det är ett under om han kan behålla sitt kapital. då han är spel torsk, han spelar bort allt han äger och har oftast. men drömmen är att bli rik och driva runt pengarna som största knarkhandlaren i staden. Och köpa motorcyklar och köpa lägenhet/hus att bo i och ta deras liv vidare och utveckla större saker i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra rp med roliga och sociala scenarion. Mitt rollspelande tar jag på största allvar och jag försöker jämt göra mitt bästa för att göra det så bra som möjligt för alla parter och jag försöker lösa alla mina scenarion med socialt och sunt förnuft.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man har scenarion där man kan förlora och inte alltid gå ut med vinst hela tiden och göra det möjligt för motspelaren att också kunna vinna i ett eller flera scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har säkert råkat säga något ord fel när jag ska beskriva någonting ja men typ att jag säger att han inte är inne men snabbt så tänker jag att jag typ ska byta ut ordet till (han är inte i stan idag) jag lärde mig av detta astt man ska tänka på vad jag säger innan jag säger det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft att man inte gör saker som man inte hade gjort i verkliga livet och typ tänka logiskt istället för att köra gta regler att typ köra in i butiker med fordon eller typ trängas i kön, RDM random deathmatch det är att man typ slår någon eller dödar någon utan att ha ett bakomliggande anledning. VDM vehicle deathmatch vilket innebär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen eller skada eller döda någon med ditt fordon. Metagaming det innebär att man tar information utanför servern som man sedan använder ingame utran att man upplevt det ingame. FearRP det innebär att jag värnar för mitt liv t.ex under pistolhot eller kidnappning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat länge på en server som heter vation, där jag inte trivdes pågrund av att support inte gjorde det dem skulle göra och att det var mycket lalleri på vation. Dessutom har jag fått höra mycket gott om unive så jag och mina andra 8 vänner har flyttat till unive och Jag kommer kunna vara aktiv 4 - 5 dagar i veckan. Och jag har varit inne ganska länge idag och har fått bra kontakter inom mitt rpande.

Hej, misstänker att du har plagierat. Kan va snäll och låta dig göra om ansökningen.
Du får 24h timmar på dig att fixa om den.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka