Accepterad ghoost | Medlem ansökning [Samme] + [E34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghoost

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? ghoost242

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Örjan lax 46 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart omtänksam seriös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter örjan lax och växte upp med sin bror joan lax. deras uppväxt var väldigt jobbig eftersom deras farmor var alkoholist och deras morfar var på höga droger nästan varje gång som han var hemma. Örjan spenderade många av sina dagar att spela och blev intresserad av spelet och har alltid velat jobba på bil firma eller jobba på städabilar med sin bror. Örjan och Joan blev bort adopterad när de var små och deras nya familj var inte mycket bättre, de slog och sparkade på oss när han frågade om han kunde få köpa lego dator. sa familjen ja de var första gången Örjan kände sig som en i familjen När Örjan växte upp så träffade han massor med kompisar som var kriminella som gjorde så att Örjan började ta droger och sedan blev han tagen av polisen. Efter Örjan hade varit i fängelse så svor han att han aldrig skulle göra något sånt igen för att han inte vill bli som sin farfar. Örjan är 23 år och har gått el och program på gymnasiet för att förhoppnings vis bli bil firma ägare och jobba på bil försäljning . örjan och hans bror lärt sig att vissa respect mot folk efter allt dom har gåt igenom. Örjan är en väldigt rolig snäll och omtänksam person. Örjan har lärt sig av sina gammla misstag och nu försöker han även stoppa andra kriminella folk att gå den vägen han gjorde. men just nu har Örjan inte många vänner för nästan alla hans vänner var kriminella.örjan förökte även stoppa hans vänner men dom började bli arg på Örjan och dumpade han med sin bror Joan lax så nu vill Örjan börja sitt nya liv utan kriminella aktiviteter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är en bra rp nivå och bry mig om alla spelare och tänka på rp reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar asså det menas att man kan inte alltid vinna alla scenarios.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot regler inom rp för burkar vara ganska noga om reglerna på serven.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait,Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. RDM,Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. VDM, Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas denna server blir en bra rp server jag kan rpa på och ha roligt i.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka