Nekad wilhelm1234 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilhelm1234

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm tilander

Vad är ditt discord namn? Wilhelm_BOY

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Ohlsson och är född den 13 juli 2002. Just nu har han ett jobb som byggarbetare som han tycker är ganska roligt på grund av snälla kollegor och att det är bra betalt. Alex växte upp i en väldigt jobbig barndom för Alex föräldrar var alkolister och det gjorde så att han inte mådde så bra. Han fick nästan inte nån mat så på skolan åt han jätte mycket mat även om han var mär så att det skulle räka hela dagen. En till sak var att Alex föräldrar gjorde så att Alex började snatta väldigt mycket. Under Alex barndom så mådde han inte alls bra men desto mer tiden gick så blev det bara bättre och bättre. Redan efter ett år så mådde han lite bättre Alex föräldrar drack inte lika mycket och dom tog hand om han mer och mer. I skolan var han alltid i trubbel och Alex lärare visste om vad som pågick i Alex hem. Så Alex lärare lät honom sitta i ett rum för sig själv ibland och det gjorde så han mådde bättre. Nu är Alex 21 år gammal och han har bättre liv med vänner och nu lever han med några av sina kompisar. Nu har han ett bra jobb som betalar bra och det har hjälpt han att tjäna pengar. Han gillar gamla bilar som Volvo och amazoner. Han gillar också mopeder och motorcyklar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapar en bättre RP och kör inte failed RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna utan för att ha det så kul som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag var inne och letade efter Svenska servrar och så hittade jag Unive och så skulle jag kolla om den var bra och nu har jag börjat gilla den och det är jätte roligt.

Nekad. Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" och "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka