Accepterad wilhelm1234 | Medlem ansökning [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilhelm1234

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? wilhelm_boy

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Andersson, Han är 34 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alex Andersson och är född i Göteborg. Alex hade inte en så bra uppväxt, han blev mobbad i skolan för hans utseende, sedan när han blev äldre och skulle börja i 9an så gjorde han dumma och dåliga saker, han började dricka och snusa och annat, sedan var han tvungen att åka in till sjukhuset. Det var efter att han och hans vänner hade varit på en fest och då hade dom druckit väldigt mycket men från ingenstans så började han se svart och blev yr sedan trillade han och slog i huvudet. Efter två timmar vaknar han helt förskräckt på ett sjukhus, hans föräldrar sitter framför honom och dom väldigt oroliga men samtidigt väldigt arga. Efter det slutade han att dricka och gick och förbättrade sitt liv. Nu när Alex är vuxen så vill han ändra sitt liv och börja jobba på ett ställe som han alltid har velat jobba på. Hans dröm jobb är att jobba på Securitas och om Alex någon gång skulle kunna köpa vilken bil som helst så skulle det vara en Dodge ram, det är hans dröm bil för han älskar att köra offroad, och för att dom är stora och starka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att få lite roligare rp. Jag kan skapa roliga scenarion som poliser och annat kan åka på , och jag kan hjälpa till med saker t.ex. på något jobb. Jag har väldigt bra rp nivå då ag spelat på andra rp servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att båda ska få ett roligt scenario och att båda ska ha roligt och att man inte bara spelar för att vinna så att det blir mer realistiskt. För i verkligheten så skulle man inte vinna varenda scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte gjort det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Det är random deathmatch som betyder att man dödar någon utan en anledning, t.ex. om jag bara skjuter någon på gatan. VDM: Det är vehicle deathmatch, det är när man använder ett fordon som ett vapen, och utan någon anledning. Metagaming är när man pratar om något utanför rp, tillexempel om man pratar om att någon ska joina i discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka