Inaktuell Wilgot | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigge__

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wilgot

Vad heter du på discord? wigge#7024

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill att så många som möjligt ska kunna bli medlemmar och så att servern/comunity blir större med fler rpare. Och att kunna snacka med dom som inte rpar seriöst. Jag vill hjälpa er medlemskaps ansvariga med en till som hjälper till med erat arbete. SÅ att fler icke medlemmar blir medlemmar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer försöka att ta så många intervjuer/ansökningar som möjligt så att det blir ett bättre flöde med intervjuer. Och jag tycker att jag är ansvarstagande i vad jag gör. Och för att jag är trevlig mot alla jag bemöter. Jag är social och har lätt att prata med folk. Jag kan också frågorna till intervjuerna. Och är mognare än min ålders grupp och känner mig redo för detta ansvarstagande.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycket att man ska ha ett trevligt bemötande, Man ska vara likadan oavsätt person till person, T.E.X att man hälsar och frågar hur dom mår vad dom har gjort idag typ. Den som blir intervjuad ska känna att man pratar med en person i sin ålder som bara ställer lite frågor inte som ett förhör.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man har bevisat att man är seriös med regler och vet regler så att det blir bättre rp för servern och inte så mycket lallare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att avända sig av sunt förnuft och inte powergaminga. T.E.X om man råkar krocka/Köra på någon så ska man stanna och fråga hur det gick med hen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man måste ta tag i sina upgifter som intervjuer och ansökningar för att det ska flöda på så folk inte behöver vänta.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16:20 till 21:30, Tisdag 16:00 till 21:30, Onsdag antingen 14:20 till 21:30 eller 19:20 till 21:30, Torsdag 14:30 till 21:30 Fredag antingen 14:20 till 00:00 eller 19:20 till 00:00 Helger antingen 12:00 till 00:00 eller 16:00 till 00:00 Lov beror på om vi ska göra något med familjen eller kompisar men typ samma som helger.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka