Inaktuell Lukasthek1ng. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? lukasthek1ng.

Ange ditt födelsedatum 8 September 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Ja det som fick mig att söka till Medlemskaps ansvarig på unive är följande grejer. För det första har jag varit staff under 2 perioder och jag tyckte det var oerhört roligt samt jag var engagerad inom området, Men jag anser att jag vill testa något nytt det är därför jag söker till Medlemskapsansvarig, Sedan tycker jag att processen med att få in nya spelare / Medlemmar till Communityt är oerhört roligt samt Intressant. Jag har även väldigt mycket erfarenheter inom Forumshanteringar samt interjuvtagelser och sedan såklart det ingame relaterade arbete. Men det primära var att jag vill bidra med något till communityt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ja ni ska just välja mig för följande punkter, Jag påsitter oerhört höga kunskaper samt meriter inom området jag är oerhört aktiv både ingame & samt på forumet, Jag vet hur man forumshanterar etc. Sedan så kommer jag att hjälpa till oerhört mycket till communityt med att ta in nya spelare samt ge dom den hjälpen dom behöver. Sedan så har jag oerhört bra sammarbetsförmågor och så är jag som sagt engagerad och jag kommer att se till att det inte finns massa stilla stående medlemskaps ansökningar på forumet eller interjuver som ej har tagits.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra på det sättet man själv vill bli bemöt, Och det menas med en trevlig samt lugn ton, speciellt i en interjuv ska man vara informativ (Berätta för spelaren) Så att personen förstår och lär sig. Sedan ska man såklart ha respekt för samtliga medspelare.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill bidra med att alla personer under intagelsen lär sig det grundläggande på ett bra sätt så dom inte kommer in på servern för sedan att göra ett regelbrott 30 minuter sedan och bli bannad. Ett av sätten jag kommer att använda är möjligtvis att ge spelaren något tips under den muntliga examineringen (Interjuven) Sedan skulle jag också såklart påminna om RP Introduktionen som samtliga test medlemmar måste vara med för att bestiga upp till Ordinarie medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom primära jag anser är att individerna ska kunna serverns regler och det menas såklart med Fivem & Discord reglerna, Sedan att dom lär sig lite hur man ska kunna agera i varierande scenarion som kan förekomma på servern, Och såklart att dom inte ska lalla etc. Sedan kommer jag att nämna regeln Unika Karaktärer (Inom rimliga gränser, Så att personerna ej bryter i mot serverns regler) Så att det finns unika rollspelande karaktärer på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag är aktiv, Och vill det bästa för intagelsen och det menas med interjuver & Forums arbete. Att jag kan reglerna såklart och det menas med fivem och discord regler. Samt hur man hanterar forumet & discord.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag- 15:00 - 21:30 Tisdag: 16:00 - 22:00 Onsdag 14:00 - 22:30 Torsdag: 15:00 - 21:00 Fredag: 16:00 - 01:00 Lördag: Runt 14:00 - Sent på natten Söndag: Runt 13:00 - 01:30 kan såklart ändras

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka