Accepterad wiex_1 | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://s.team/p/hpjm-jrpw/MCHCQFHD

Ditt Hex-ID: steam:11000015a686caf

Vad är din discord tagg? Wiex_1

Vem var det som bannade dig? Zyphe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-18 213440.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo men tror att zyphe valde banna mig för i det klippet han såg så såg de ut som att ja gick för föraren men det stämmer ej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men vi blir jagade av dom vi har krig med och vi snackar och sen väljer vi o köra ifrån för vår bil börjar rycka, sedan så stannade vi och jag valde gå ut och bedde dom hoppa ut or bilen men som man ser på videon så skjuter ja efter ja riktat och på bilen men det vapnet jag hade just då e den sitatiuten har ju en del recoil som gör att den studsar uppåt och igenom dett fick jag föraren medans ja sköjt mot bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo men jag anser att jag inte gjort fel i denna sitatuonen som jag berättade att jag valde och skjuta mot bilen men vapnet jag hade stutsar uppåt för de så pass mycke recoil så den råkar träffa föraren istället.Själv kan jag säga att jag e inte en problem spelare och detta var inte det jag siktade på med att träffa föraren.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg nästan ett år sedan jag blev bannad så .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo men jag anser att jag gjorde rätt med att rikta först och sedan skjuta för dom körde ifrån medans jag hade vapen ute och råkade träffa föraren när jag skjöt mot deras bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det kommer det göra tex nu som jag gjorde vart att jag ville träffa deras däck men vapnet åker upp i luften så ja träffade huven och sedan föraren i huvudet igenom att bilen dom satt i rörde sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka